Termékszerviz és -javítás
Itt a terméke javításra küldésével kapcsolatos összes információt megtalálja. Többek között rákereshet egy adott szervizközpontra, lépésről lépésre megszervezheti a szervizt vagy javítást, emellett pedig rengeteg GYIK ad választ az esetlegesen felmerülő kérdéseire.
Átfutási időre vonatkozó információk
Nagy mennyiségű kérelem érkezik hozzánk, ezért jelenleg némi késéssel kell számolni a javítások és szolgáltatások terén; nincs rögzített javítási átfutási időnk (kivéve CPS ügyfeleink esetén).
A kérelmek teljesítése átlagosan 3 hetet vesznek igénybe, de az alkatrészek vagy a technikusok rendelkezésre állásától függően ez akár hosszabb is lehet.
Ezért abban az esetben, ha a szervizkérelme nem sürgős (azaz a termék nem hibás), azt javasoljuk, hogy fontolja meg a termék beküldésének elhalasztását.
Biztosítani szeretnék, hogy a Canon professzionális szervizközpont/gyári szervizközpont minden rendelkezésre álló erőforrást összpontosít, és határozott lépéseket tesz a fennakadások mielőbbi megoldása érdekében.
Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a szervizelési és javítási kérelmeket a lehető leghamarabb teljesítsük, és szeretnénk megköszönni türelmét a fennakadás kapcsán.
A friss információkért látogasson el erre az oldalra. Ha sürgős támogatásra van szüksége, vagy tájékozódni kíván a saját esetével kapcsolatban, támogatási csapatunk mindig elérhető. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Szervizelési és javítási folyamat
Ha problémái vannak a termékkel, kérjük, először látogasson el a Canon Támogatás weboldalára, ahol felhasználói útmutatókat, letöltéseket, GYIK-eket és egyéb hasznos hibaelhárítási információkat talál.
A fiók létrehozása gördülékenyebb folyamatot tesz lehetővé a kérelmek és a további előnyök igénybevételéhez.
Ha Ön egy vállalkozás, egyszerűen kattintson az alábbi [BUSINESS] (Vállalkozás) gombra a regisztrációhoz/bejelentkezéshez és kérelme feldolgozásához.
Ha Ön fogyasztó, akkor hozzon létre egy Canon-fiókot vagy adja be a kérelmét az alábbi [CONSUMER] (Fogyasztó) gombra kattintva.
A rendszer megkéri, hogy töltsön ki egy űrlapot. Annak érdekében, hogy a termék javítása/szervizelése és azonnali visszaküldése biztosítva legyen, kérjük, a lehető legtöbb adatot adja meg.
Ezen lépés során útmutatást és tanácsot kap az adott szervizhelyszíntől – legyen az egy Canon professzionális szervizközpont, a Canon gyári központja vagy a termék hivatalos Canon szervizpartnere.
A rendelési összesítő tartalmazza a kérelem minden részletét, és azt a termékkel együtt el kell küldeni. Nyomtassa ki és küldje el a termékkel együtt, hogy visszaigazolhassuk a termék átvételét, és megadhassuk a kérelme feldolgozásához szükséges összes információt.
Ha nem tudja kinyomtatni a rendelési összesítőt, további segítségért vegye fel velünk a kapcsolatot.
Küldje el (vagy adja le) a terméket a megfelelő szervíznek, és biztosítsa, hogy a termék megfelelően és biztonságosan legyen becsomagolva.
Kérjük, olvassa el az alábbi GYIK-et, hogy megtudja, hogyan csomagolja be biztonságosan a terméket, mivel ennek elmulasztása további károkat okozhat a szállítás során.
Csapatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, ha a folytatáshoz szükségünk van a jóváhagyására. Kapni fog egy e-mailt, amely tájékoztatja, hogyan követheti nyomon kérelme állapotát, vagy tekintheti meg fiókjában a friss információkat.
Ha szervizpartnerünktől kért szolgáltatást, akkor az ő folyamata eltérő lehet.
Célunk, hogy a terméket a lehető leghamarabb visszajuttassuk Önnek. Kérése alapján a terméket elküldjük, de személyesen is átveheti.
Ha sürgősen vissza kell kapnia a terméket, fontolja meg, hogy előfizet a CPS szolgáltatásra (ha Ön egy vállalkozás), vagy a kérelméhez adja hozzá az Expressz szolgáltatásokat (a rendelkezésre állás függvényében).
Ha szervizpartnerünktől kért szolgáltatást, akkor az ő folyamata eltérő lehet.
Nincs szükségem javításra...
-
Karbantartás
Tartsa teljesen működőképes állapotban felszerelését
-
Frissítések
A kiválasztott termék teljesítményének javítása
-
Expressz szolgáltatások
Ha sietsz, azonnali érzékelőtisztítást és gyorsabb szervizátfutási időt biztosítunk.
Szervizelési és javítási folyamat
Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.
-
Először is azt javasoljuk, hogy látogasson el a terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket.
Másik lehetőségként a javítási szolgáltatást is megrendelheti az alábbiak szerint.
-
Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.
1 – Kérjen szervizelést vagy javítást
Ha Ön üzleti ügyfél:- Ahhoz, hogy szervizelési vagy javítási kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
- Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
- Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
Ha Ön fogyasztó:
- Regisztrálhat egy új Canon-fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Canon-fiókkal.
- Miután bejelentkezett a Canon-fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
- Másik lehetőségként leadhatja a kérelmét úgy is, ha a Szervizelés megrendelése vagy a Javítás megrendelése lehetőségre lép.
Végigvezetjük a szükséges lépéseken, hogy minden fontos információt megadjon (pl. kérelem típusa, hibainformáció, vásárlási bizonylat stb.), és további termékeket is hozzáadhat a kérelméhez (ha van).
Tájékoztatjuk az Ön által igénybe vehető szervizhelyszínről – a termékek szervizelését végző Canon professzionális szervizközpontról vagy a Canon hivatalos szervizpartneréről. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.
Terméktől függően átirányítjuk a támogatási csapatunkhoz, akik további segítséget nyújthatnak.
2 – A szerviz- és/vagy javítási kérelem benyújtásakor nyomtassa ki és csatolja a rendelési összesítőt, hogy azzal együtt küldhesse vissza a terméket
A kérelem benyújtását követően kinyomtathatja a „rendelési összesítőt”, és másolatot küldünk róla e-mailben (amennyiben később szeretné kinyomtatni). A „Rendelési összesítő” tartalmazza a kérelem minden részletét, és a szervizhelyszínre (Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnere) történő elküldéskor mellékelni kell a termékhez. Így a szervizhelyszín vissza tudja igazolni a termék(ek) átvételét, és az összesítőn található információk segítenek a kérelem teljesítésében.
3 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz
Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez küldi, nem a Canonnal köt szerződést, ezért a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező veszteségekért vagy károkért.
Javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. További utasításokat a szállítással kapcsolatban az alábbi Szervizeléssel és javítással kapcsolatos GYIK-ban, illetve a felhasználói kézikönyvben találhat. A helytelen szállítás során további sérülések keletkezhetnek. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra. Termékét/termékeit személyesen is elviheti a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez.
4 – Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet szervizelésre vagy javításra?
Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba küldte el:
A terméket az átvételkor regisztráljuk a rendszerünkben, és küldünk Önnek egy átvételi visszaigazolást.
A megrendelés feldolgozását és a termék(ek) előzetes megvizsgálását követően vagy azonnal folytatjuk a kért szolgáltatás elvégzését (a Szervizelési és javítási feltételekre szerint), vagy ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a folytatáshoz a jóváhagyását kérjük (pl. idő- és költségalapú árajánlat esetén).
A megrendelés elfogadása és a szervizelési és javítási szerződés teljesítése a kért szerviz vagy javítás megkezdésekor történik, kivéve, ha értesítettük a megrendelés visszautasításáról. A szerződés feltételeit eltároljuk, és a rendelés visszaigazolásával együtt másolatot küldünk róla Önnek.
Az alábbi módon ellenőrizheti a kérelme státuszát, és szükség esetén kapcsolatba léphet a Canon Professional szervizközponttal:
- Jelentkezzen be az Üzleti fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Jelentkezzen be a Canon-fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Ha Ön fogyasztó, és még nem hozott létre Canon-fiókot, látogasson el a támogatási oldalunkra, és válassza a „Hibajegy állapotának ellenőrzése” lehetőséget.
Ha a terméket a Canon hivatalos szervizpartnerének küldte el:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel és folyamatokkal rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.
Megjegyzés: A fenti információk kizárólag ügyféltanácsadásra szolgálnak, és nem minősülnek a Canon és az ügyfél közötti megállapodásnak. A Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnerek saját feltételei elsőbbséget élveznek az ezen az oldalon található információkkal szemben.
Szervizeléssel és javítással kapcsolatos GYIK
-
Ha Canon termékéhez szervizszolgáltatást szeretne igénybe venni, a Canon professzionális szervizközpontok a termékétől/termékeitől függően számos fix áras szolgáltatási lehetőséget kínálnak:
- Karbantartási szolgáltatások: További információkat a karbantartási oldalon talál
- Frissítési szolgáltatások: További információkat a frissítési oldalon talál
- Expressz szolgáltatások: További információkat az expressz szolgáltatások oldalon talál
Ha Ön üzleti ügyfél:
- Ahhoz, hogy szervizelési kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
- Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
- Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, lépjen a „Támogatás” részre, ahol végigvezetjük Önt a szervizelési kérelem beküldésének folyamatán.
Ha Ön fogyasztó:
- Regisztrálhat egy új Canon-fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Canon-fiókkal.
- Miután bejelentkezett a Canon-fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
- Másik lehetőségként kérelmét a Szervizelés megrendelése vagy a Javítás megrendelése oldalakon is leadhatja.
A hivatalos Canon szervizpartnereink adott esetben azonos típusú vagy hasonló szolgáltatást kínálhatnak.
-
Amennyiben Canon terméke meghibásodik, szervizhálózatunk (Canon professzionális szervizközpontok és Canon hivatalos szervizpartnerek) rendelkezésére áll, ahol örömmel megjavítják a terméket az eredeti Canon előírások szerint.
Ha Ön üzleti ügyfél:
- Ahhoz, hogy szervizelési kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
- Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
- Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, lépjen a „Támogatás” részre, ahol végigvezetjük Önt a szervizelési kérelem beküldésének folyamatán.
Ha Ön fogyasztó:
- Regisztrálhat egy új Canon-fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Canon-fiókkal.
- Miután bejelentkezett a Canon-fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
- Másik lehetőségként leadhatja a kérelmét úgy is, ha a Szervizelés megrendelése vagy a Javítás megrendelése lehetőségre lép.
A hálózatunkba tartozó összes szervizhelyszín postai úton/futárszolgálattal vagy személyesen fogadja a javításra beküldött terméket.
Amennyiben a termékre a Canon kereskedelmi jótállása vonatkozik, az elvégzett javítások ingyenesek lesznek (a jótállási központon keresztül elérhető vonatkozó feltételek szerint). Amennyiben a termékre nem vonatkozik a Canon kereskedelmi jótállása, az elvégzett javítások térítéskötelesek.
Lehetősége van továbbá a termékek értékesítésére vonatkozó, törvény által biztosított jogainak érvényésítésére, és kapcsolatba léphet a viszonteladóval, akitől a terméket vásárolta, hogy megvitassák az általuk biztosítható támogatási lehetőségeket.
-
Ha a Canon kereskedelmi jótállása lejárt, vagy a hiba jellege nem tartozik a jótállás hatálya alá, a Canon professzionális szervizközpontok a termék(ek)től függően különböző térítésköteles javítási lehetőségeket kínálnak:
- Fix áras javítás: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt fix áras ajánlatot kap. Ezt a fix árat a normál elhasználódás okozta hibák esetén alkalmazzuk, és tartalmazza az összes szükséges pótalkatrész költségét, a munkadíjat és a visszaszállítás költségét. Ha a hibát más körülmények (pl. ütődés vagy folyadékkár) okozzák, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy idő- és költségalapú árajánlatot adjunk Önnek.
- Javítási határérték: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt beállíthatja a javítási határértéket (azaz a maximális javítási díjat), azonban a minimális érték adott. Ezzel Ön felhatalmaz minket arra, hogy árajánlat küldése nélkül elindítsuk a javítási folyamatot. Ha a javítás a megadott javítási határértéknél alacsonyabb díj ellenében is elvégezhető, akkor csak az alacsonyabb összeg kerül felszámításra. A javítási határérték megadása gyorsabb javítási átfutási időt eredményezhet, és a javításra nem szabható ki visszautasítási díj (idő- és költségalapú árajánlat esetén).
- Idő- és költségalapú árajánlat: Kérhet idő- és költségalapú árajánlatot, amelynek során a Canon professzionális szervizközpont a termék átvételét követően műszaki diagnosztikát végez. Ezt követően árajánlatot adunk Önnek, amely részletesen leírja a termék(ek) javításának várható költségeit, és a javítási munkák megkezdése előtt lehetősége van az árajánlat elfogadására vagy elutasítására. Ha elutasítja az ajánlatunkat, a vizsgálat költségeinek fedezésére visszautasítási díj kerül felszámításra.
Minden térítés ellenében történő javítási szolgáltatásra a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak.
Amennyiben az Ön által igénybe vehető szervizhelyszín a Canon hivatalos szervizpartnere, szintén felajánlhatnak Önnek térítés ellenében történő javítást. Az Ön számára ténylegesen elérhető lehetőségek azonban eltérőek lehetnek, és a Canon hivatalos szervizpartnereinek használati feltételei vonatkoznak rájuk.
-
Győződjön meg arról, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva, és tekintse meg a speciális szállítási utasításokat a felhasználói kézikönyvben.
A nem megfelelő csomagolás miatt szállítás során további sérülések keletkezhetnek, amely a Canon kereskedelmi jótállás elvesztését eredményezheti.
Nyomtatók esetében a következő lépéseket javasoljuk:
- NE távolítsa el a nyomtatófej(eke)t, tintá(ka)t és toner(eke)t a nyomtatóból. Ellenkező esetben a nyomtató megrongálódhat, amely a Canon kereskedelmi jótállás elvesztését eredményezheti.
- Ha a nyomtatófej(ek), tintá(k) vagy toner(ek) még a nyomtatóba van(nak), nyomja meg az ON gombot a készülék kikapcsolásához, majd válassza le a tápkábelt.
- Válasszon le minden kábelt. Csak akkor csatlakoztassa újra a kábeleket a nyomtatóhoz, ha erre külön utasítást kap.
- A MEGATANK (G, GM és GX sorozatú) modellek esetében kérjük, tekintse meg a nyomtató online kézikönyvét (elérhető itt), és keresse meg a „Nyomtató javítása” című részt a további szállítási lépésekhez, amelyeket el kell végeznie annak biztosítása érdekében, hogy a szállítási funkciók (mint például a tintaszelep-lezárók, kocsirögzítő stb.) működésbe lépjenek.
- Távolítsa el az összes papírt a nyomtatóból.
- Tolja be vagy hajtsa fel a papírkiadót, a kazettát, a hátsó adagoló fedelét, a dokumentumadagoló fedelét és a dokumentumadagoló tálcákat.
- Egy megfelelő ragasztószalaggal rögzítse az összes fedelet a nyomtatóhoz, majd a nyomtatót helyezze egy műanyag zsákba.
- Maszkolószalag vagy hasonló használatát javasoljuk. Ne használjon olyan ragasztószalagot, amely nyomot hagyhat (például barna csomagolószalagot vagy erős ragasztószalagot).
- Helyezze a nyomtatót az eredeti dobozba és csomagolásba, ha még megvan, és gondoskodjon arról, hogy a nyomtatót kipárnázza, hogy az ne mozogjon a dobozban.
- Másik lehetőségként, ha az eredeti doboz és csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a nyomtatót egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
- A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
- Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.
- Csomagolás után NE döntse meg a nyomtatót tartalmazó dobozt, és NE fordítsa az oldalára vagy fejjel lefelé. Ellenkező esetben a tinta szállítás közben szivároghat, és további károkat okozhat a nyomtatóban.
- Annak érdekében, hogy segítse a futárszolgálat munkáját a nyomtató helyes kezelésében, javasoljuk, hogy a következőképpen jelölje meg a dobozt:
- „THIS SIDE UP” (EZ AZ OLDAL FELÜL), hogy a nyomtató megfelelően álljon.
- Írja még rá a „FRAGILE” (TÖRÉKENY) vagy „HANDLE WITH CARE” (ÓVATOSAN KEZELJE) feliratot is.
Tintasugaras nyomtatók szállításra való előkészítésére vonatkozó részletesebb utasításokat a nyomtató online kézikönyvében talál (elérhető itt). Keressen a „Nyomtató javítása” vagy a „Nyomtató szállítása” keresőszóra.
A fotós és videós termékek esetében a következő lépéseket javasoljuk:
- A csomagolás előtt mentse el a beállításokat (ha vannak), mivel előfordulhat, hogy a javítás során vissza kell állítani a terméket az alapértelmezett gyári beállításokra.
- Távolítsa el a tartozékokat, például az akkumulátorokat, memóriakártyákat, akkumulátortöltőket, kábeleket (kivéve, ha kapcsolódnak a készülék meghibásodásához).
- Gondoskodjon róla, hogy a vázat/objektívsapkát mindig felhelyezze a termékre, és hogy a fényképezőgép-/videókamera-vázakat és objektíveket külön csomagolja be (azaz ne legyenek felszerelve), hogy szállítás közben védje azokat. Továbbá ne feledje, hogy a javítás/szerviz befejezését követően nem adhatunk ingyenesen új vázat/objektívet.
- Helyezze a terméket az eredeti dobozba és csomagolásba, ha még megvan, és gondoskodjon arról, hogy kipárnázza, hogy az ne mozogjon a dobozban.
- Másik lehetőségként, ha az eredeti doboz és csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a terméket egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
- A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
- Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.
- Annak érdekében, hogy segítse a futárszolgálat munkáját a termék helyes kezelésében, javasoljuk, hogy a következőképpen jelölje meg a dobozt:
- „THIS SIDE UP” (EZ AZ OLDAL FELÜL), hogy a termék megfelelően álljon.
- Írja még rá a „FRAGILE” (TÖRÉKENY) vagy „HANDLE WITH CARE” (ÓVATOSAN KEZELJE) feliratot is.
-
Ha a terméket egy Canon professzionális szervizközpontba küldte, az alábbi módon ellenőrizheti a javítási vagy szervizelési kérelme állapotát:
- Jelentkezzen be az Üzleti fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Jelentkezzen be a Canon-fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Ha Ön fogyasztó, és még nem hozott létre Canon-fiókot, látogasson el a támogatási oldalunkra, és válassza a „Hibajegy állapotának ellenőrzése” lehetőséget.
Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte, kérjük, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot az állapot lekérdezése érdekében. -
Abban a valószínűtlen esetben, ha a javítás befejezése után is problémát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a Canon professzionális szervizközponttal, mivel a javításaink garantáltan hibamentesek (erre a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak).
Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte el, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot.
-
Azt javasoljuk, hogy a javításokat kizárólag a Canon professzionális szervizközponttal vagy a Canon hivatalos szervizpartnereivel végeztesse el, mivel a termék biztonságos javításához speciális eszközökre és szoftverre lehet szükség.
Szükség esetén azonban eredeti Canon pótalkatrészek vásárolhatók a Canon professzionális szervizközpontjain vagy a pótalkatrész-forgalmazókon keresztül az alábbiak szerint:Camera Kft.
Somogyi Béla u. 19
1085 BudapestTel.: +36 1 266 8085
Weboldal: http://www.camerakft.com -
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a termékeinkhez biztosított tartós támogatás a lehető leghosszabb ideig álljon rendelkezésre. Miután egy terméket eltávolítunk a Canon kínálatból, igyekszünk elérhető pótalkatrészeket biztosítani a következő időszakokban:
VÁLASZTÉK MODELL ÉV DSLR EOS 1D sorozat, EOS 5D sorozat 7 Egyéb EOS sorozatok 5 TÜKÖR NÉLKÜLI EOS R sorozat 7 EOS M sorozat 5 OBJEKTÍVEK EF-L sorozat, RF-L sorozat, DO sorozat, TS-E sorozat és CN-E sorozat 7 Az összes egyéb objektívsorozat 5 VAKU Az összes Speedlite vakutípus 5 KOMPAKT FÉNYKÉPEZŐGÉP PowerShot G sorozat 5 PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5 VIDEÓ LEGRIA sorozat; X sorozat (XF; XA; XL; XH; XC); ME sorozat; ML sorozat és Cinema EOS sorozat 7 Tartozékok: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7 PROJEKTOR XEED sorozat, LV sorozat és LX sorozat 7 TÁVCSŐ Az összes távcső 5 NYOMTATÓK PIXMA és MAXIFY sorozat (az alább felsorolt típusok kivételével) 5 i-SENSYS sorozat 7 LAPOLVASÓ CanoScan sorozat 5 EGYÉB TERMÉKEK Minden fényképezőgép-kiegészítő; objektívek (csak az EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); PowerShot sorozat (a fent felsorolt típusok kivételével); IXUS sorozat; videótartozékok és -objektívek (a fent felsorolt típusok kivételével); projektortartozékok és -objektívek; számológépek; PIXMA nyomtatók (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx és TS5xxx); SELPHY CP sorozat; Zoemini sorozat, IVY REC és lapolvasók (CanonScan Lide sorozat és P 2XX sorozat) Nincsenek alkatrészek
Amennyiben ezen időszak alatt nem tudjuk beszerezni a szükséges pótalkatrészt, alternatív megoldást kínálunk ügyfeleinknek.
-
A rendszeres karbantartás révén terméke a legjobb működési állapotban marad, és az elvárt színvonalon teljesít, ami a legjobb eredményeket biztosítja a felvételek készítésekor, és csökkentheti annak esélyét, hogy a termék egy kritikus pillanatban szoruljon javításra. Tudjon meg többet a karbantartásról, és arról, hogy az hogyan segíthet, hogy felszerelése mindig készen álljon, amikor Ön is.
Ha eladás előtt a gyártóval szervizelteti az eszközét, az biztosítja, hogy a termék a lehető legjobb állapotban legyen, ami az új tulajdonos számára további bizalmat jelent. Ez garantálja az optimális működést és megbízhatóságot, növelve a termék általános értékét és elősegítve a teljesítményébe vetett bizalmat.
Canon Professional Service Center k és Factory Service Center
Tudjon meg többet a helyi Canon Professional Service Center vagy Factory Service Center csapatáról és szolgáltatásairól.
További ajánlatok…
-
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.
-
Javítás
Keressen rá egy szervizközpontra, és találjon további hasznos információkat javítási eljárásunkkal kapcsolatban
-
Újrafelhasználás
Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról
-
Canon-fiók
Regisztrálja termékét, és kezelje Canon-fiókját