Termékszerviz és -javítás
Itt a terméke javításra küldésével kapcsolatos összes információt megtalálja. Többek között rákereshet egy adott szervizközpontra, lépésről lépésre megszervezheti a szervizt vagy javítást, emellett pedig rengeteg GYIK ad választ az esetlegesen felmerülő kérdéseire.
Átfutási időre vonatkozó információk
Nagy mennyiségű kérelem érkezik hozzánk, ezért jelenleg némi késéssel kell számolni a javítások és szolgáltatások terén; nincs rögzített javítási átfutási időnk (kivéve CPS ügyfeleink esetén).
A kérelmek teljesítése átlagosan 3 hetet vesznek igénybe, de az alkatrészek vagy a technikusok rendelkezésre állásától függően ez akár hosszabb is lehet.
Ezért abban az esetben, ha a szervizkérelme nem sürgős (azaz a termék nem hibás), azt javasoljuk, hogy fontolja meg a termék beküldésének elhalasztását.
Biztosítani szeretnék, hogy a Canon professzionális szervizközpont/gyári szervizközpont minden rendelkezésre álló erőforrást összpontosít, és határozott lépéseket tesz a fennakadások mielőbbi megoldása érdekében.
Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a szervizelési és javítási kérelmeket a lehető leghamarabb teljesítsük, és szeretnénk megköszönni türelmét a fennakadás kapcsán.
A friss információkért látogasson el erre az oldalra. Ha sürgős támogatásra van szüksége, vagy tájékozódni kíván a saját esetével kapcsolatban, támogatási csapatunk mindig elérhető. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Szervizelési és javítási folyamat
Ha problémái vannak a termékkel, kérjük, először látogasson el a Canon Támogatás weboldalára, ahol felhasználói útmutatókat, letöltéseket, GYIK-eket és egyéb hasznos hibaelhárítási információkat talál.
A fiók létrehozása gördülékenyebb folyamatot tesz lehetővé a kérelmek és a további előnyök igénybevételéhez.
Ha Ön egy vállalkozás, egyszerűen kattintson az alábbi [BUSINESS] (Vállalkozás) gombra a regisztrációhoz/bejelentkezéshez és kérelme feldolgozásához.
Ha Ön fogyasztó, akkor hozzon létre egy Canon-fiókot vagy adja be a kérelmét az alábbi [CONSUMER] (Fogyasztó) gombra kattintva.
A rendszer megkéri, hogy töltsön ki egy űrlapot. Annak érdekében, hogy a termék javítása/szervizelése és azonnali visszaküldése biztosítva legyen, kérjük, a lehető legtöbb adatot adja meg.
Ezen lépés során útmutatást és tanácsot kap az adott szervizhelyszíntől – legyen az egy Canon professzionális szervizközpont, a Canon gyári központja vagy a termék hivatalos Canon szervizpartnere.
A rendelési összesítő tartalmazza a kérelem minden részletét, és azt a termékkel együtt el kell küldeni. Nyomtassa ki és küldje el a termékkel együtt, hogy visszaigazolhassuk a termék átvételét, és megadhassuk a kérelme feldolgozásához szükséges összes információt.
Ha nem tudja kinyomtatni a rendelési összesítőt, további segítségért vegye fel velünk a kapcsolatot.
Küldje el (vagy adja le) a terméket a megfelelő szervíznek, és biztosítsa, hogy a termék megfelelően és biztonságosan legyen becsomagolva.
Kérjük, olvassa el az alábbi GYIK-et, hogy megtudja, hogyan csomagolja be biztonságosan a terméket, mivel ennek elmulasztása további károkat okozhat a szállítás során.
Csapatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, ha a folytatáshoz szükségünk van a jóváhagyására. Kapni fog egy e-mailt, amely tájékoztatja, hogyan követheti nyomon kérelme állapotát, vagy tekintheti meg fiókjában a friss információkat.
Ha szervizpartnerünktől kért szolgáltatást, akkor az ő folyamata eltérő lehet.
Célunk, hogy a terméket a lehető leghamarabb visszajuttassuk Önnek. Kérése alapján a terméket elküldjük, de személyesen is átveheti.
Ha sürgősen vissza kell kapnia a terméket, fontolja meg, hogy előfizet a CPS szolgáltatásra (ha Ön egy vállalkozás), vagy a kérelméhez adja hozzá az Expressz szolgáltatásokat (a rendelkezésre állás függvényében).
Ha szervizpartnerünktől kért szolgáltatást, akkor az ő folyamata eltérő lehet.
Nincs szükségem javításra...
Karbantartás
Tartsa teljesen működőképes állapotban felszerelését
Frissítések
A kiválasztott termék teljesítményének javítása
Expressz szolgáltatások
Ha sietsz, azonnali érzékelőtisztítást és gyorsabb szervizátfutási időt biztosítunk.
Szervizelési és javítási folyamat
Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.
-
Először is azt javasoljuk, hogy látogasson el a terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket.
Másik lehetőségként a javítási szolgáltatást is megrendelheti az alábbiak szerint.
-
Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.
1 – Kérjen szervizelést vagy javítást
Ha Ön üzleti ügyfél:- Ahhoz, hogy szervizelési vagy javítási kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
- Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
- Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
Ha Ön fogyasztó:
- Regisztrálhat egy új Canon-fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Canon-fiókkal.
- Miután bejelentkezett a Canon-fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
- Másik lehetőségként leadhatja a kérelmét úgy is, ha a Szervizelés megrendelése vagy a Javítás megrendelése lehetőségre lép.
Végigvezetjük a szükséges lépéseken, hogy minden fontos információt megadjon (pl. kérelem típusa, hibainformáció, vásárlási bizonylat stb.), és további termékeket is hozzáadhat a kérelméhez (ha van).
Tájékoztatjuk az Ön által igénybe vehető szervizhelyszínről – a termékek szervizelését végző Canon professzionális szervizközpontról vagy a Canon hivatalos szervizpartneréről. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.
Terméktől függően átirányítjuk a támogatási csapatunkhoz, akik további segítséget nyújthatnak.
2 – A szerviz- és/vagy javítási kérelem benyújtásakor nyomtassa ki és csatolja a rendelési összesítőt, hogy azzal együtt küldhesse vissza a terméket
A kérelem benyújtását követően kinyomtathatja a „rendelési összesítőt”, és másolatot küldünk róla e-mailben (amennyiben később szeretné kinyomtatni). A „Rendelési összesítő” tartalmazza a kérelem minden részletét, és a szervizhelyszínre (Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnere) történő elküldéskor mellékelni kell a termékhez. Így a szervizhelyszín vissza tudja igazolni a termék(ek) átvételét, és az összesítőn található információk segítenek a kérelem teljesítésében.
3 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz
Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez küldi, nem a Canonnal köt szerződést, ezért a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező veszteségekért vagy károkért.
Javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. További utasításokat a szállítással kapcsolatban az alábbi Szervizeléssel és javítással kapcsolatos GYIK-ban, illetve a felhasználói kézikönyvben találhat. A helytelen szállítás során további sérülések keletkezhetnek. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra. Termékét/termékeit személyesen is elviheti a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez.
4 – Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet szervizelésre vagy javításra?
Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba küldte el:
A terméket az átvételkor regisztráljuk a rendszerünkben, és küldünk Önnek egy átvételi visszaigazolást.
A megrendelés feldolgozását és a termék(ek) előzetes megvizsgálását követően vagy azonnal folytatjuk a kért szolgáltatás elvégzését (a Szervizelési és javítási feltételekre szerint), vagy ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a folytatáshoz a jóváhagyását kérjük (pl. idő- és költségalapú árajánlat esetén).
A megrendelés elfogadása és a szervizelési és javítási szerződés teljesítése a kért szerviz vagy javítás megkezdésekor történik, kivéve, ha értesítettük a megrendelés visszautasításáról. A szerződés feltételeit eltároljuk, és a rendelés visszaigazolásával együtt másolatot küldünk róla Önnek.
Az alábbi módon ellenőrizheti a kérelme státuszát, és szükség esetén kapcsolatba léphet a Canon Professional szervizközponttal:
- Jelentkezzen be az Üzleti fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Jelentkezzen be a Canon-fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Ha Ön fogyasztó, és még nem hozott létre Canon-fiókot, látogasson el a támogatási oldalunkra, és válassza a „Hibajegy állapotának ellenőrzése” lehetőséget.
Ha a terméket a Canon hivatalos szervizpartnerének küldte el:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel és folyamatokkal rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.
Megjegyzés: A fenti információk kizárólag ügyféltanácsadásra szolgálnak, és nem minősülnek a Canon és az ügyfél közötti megállapodásnak. A Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnerek saját feltételei elsőbbséget élveznek az ezen az oldalon található információkkal szemben.
Szervizeléssel és javítással kapcsolatos GYIK
-
Ha Canon termékéhez szervizszolgáltatást szeretne igénybe venni, a Canon professzionális szervizközpontok a termékétől/termékeitől függően számos fix áras szolgáltatási lehetőséget kínálnak:
- Karbantartási szolgáltatások: További információkat a karbantartási oldalon talál
- Frissítési szolgáltatások: További információkat a frissítési oldalon talál
- Expressz szolgáltatások: További információkat az expressz szolgáltatások oldalon talál
Ha Ön üzleti ügyfél:
- Ahhoz, hogy szervizelési kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
- Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
- Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, lépjen a „Támogatás” részre, ahol végigvezetjük Önt a szervizelési kérelem beküldésének folyamatán.
Ha Ön fogyasztó:
- Regisztrálhat egy új Canon-fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Canon-fiókkal.
- Miután bejelentkezett a Canon-fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
- Másik lehetőségként kérelmét a Szervizelés megrendelése vagy a Javítás megrendelése oldalakon is leadhatja.
A hivatalos Canon szervizpartnereink adott esetben azonos típusú vagy hasonló szolgáltatást kínálhatnak.
-
Amennyiben Canon terméke meghibásodik, szervizhálózatunk (Canon professzionális szervizközpontok és Canon hivatalos szervizpartnerek) rendelkezésére áll, ahol örömmel megjavítják a terméket az eredeti Canon előírások szerint.
Ha Ön üzleti ügyfél:
- Ahhoz, hogy szervizelési kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
- Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
- Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, lépjen a „Támogatás” részre, ahol végigvezetjük Önt a szervizelési kérelem beküldésének folyamatán.
Ha Ön fogyasztó:
- Regisztrálhat egy új Canon-fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Canon-fiókkal.
- Miután bejelentkezett a Canon-fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.
- Másik lehetőségként leadhatja a kérelmét úgy is, ha a Szervizelés megrendelése vagy a Javítás megrendelése lehetőségre lép.
A hálózatunkba tartozó összes szervizhelyszín postai úton/futárszolgálattal vagy személyesen fogadja a javításra beküldött terméket.
Amennyiben a termékre a Canon kereskedelmi jótállása vonatkozik, az elvégzett javítások ingyenesek lesznek (a jótállási központon keresztül elérhető vonatkozó feltételek szerint). Amennyiben a termékre nem vonatkozik a Canon kereskedelmi jótállása, az elvégzett javítások térítéskötelesek.
Lehetősége van továbbá a termékek értékesítésére vonatkozó, törvény által biztosított jogainak érvényésítésére, és kapcsolatba léphet a viszonteladóval, akitől a terméket vásárolta, hogy megvitassák az általuk biztosítható támogatási lehetőségeket.
-
Ha a Canon kereskedelmi jótállása lejárt, vagy a hiba jellege nem tartozik a jótállás hatálya alá, a Canon professzionális szervizközpontok a termék(ek)től függően különböző térítésköteles javítási lehetőségeket kínálnak:
- Fix áras javítás: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt fix áras ajánlatot kap. Ezt a fix árat a normál elhasználódás okozta hibák esetén alkalmazzuk, és tartalmazza az összes szükséges pótalkatrész költségét, a munkadíjat és a visszaszállítás költségét. Ha a hibát más körülmények (pl. ütődés vagy folyadékkár) okozzák, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy idő- és költségalapú árajánlatot adjunk Önnek.
- Javítási határérték: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt beállíthatja a javítási határértéket (azaz a maximális javítási díjat), azonban a minimális érték adott. Ezzel Ön felhatalmaz minket arra, hogy árajánlat küldése nélkül elindítsuk a javítási folyamatot. Ha a javítás a megadott javítási határértéknél alacsonyabb díj ellenében is elvégezhető, akkor csak az alacsonyabb összeg kerül felszámításra. A javítási határérték megadása gyorsabb javítási átfutási időt eredményezhet, és a javításra nem szabható ki visszautasítási díj (idő- és költségalapú árajánlat esetén).
- Idő- és költségalapú árajánlat: Kérhet idő- és költségalapú árajánlatot, amelynek során a Canon professzionális szervizközpont a termék átvételét követően műszaki diagnosztikát végez. Ezt követően árajánlatot adunk Önnek, amely részletesen leírja a termék(ek) javításának várható költségeit, és a javítási munkák megkezdése előtt lehetősége van az árajánlat elfogadására vagy elutasítására. Ha elutasítja az ajánlatunkat, a vizsgálat költségeinek fedezésére visszautasítási díj kerül felszámításra.
Minden térítés ellenében történő javítási szolgáltatásra a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak.
Amennyiben az Ön által igénybe vehető szervizhelyszín a Canon hivatalos szervizpartnere, szintén felajánlhatnak Önnek térítés ellenében történő javítást. Az Ön számára ténylegesen elérhető lehetőségek azonban eltérőek lehetnek, és a Canon hivatalos szervizpartnereinek használati feltételei vonatkoznak rájuk.
-
Győződjön meg arról, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva, és tekintse meg a speciális szállítási utasításokat a felhasználói kézikönyvben.
A nem megfelelő csomagolás miatt szállítás során további sérülések keletkezhetnek, amely a Canon kereskedelmi jótállás elvesztését eredményezheti.
Nyomtatók esetében a következő lépéseket javasoljuk:
- NE távolítsa el a nyomtatófej(eke)t, tintá(ka)t és toner(eke)t a nyomtatóból. Ellenkező esetben a nyomtató megrongálódhat, amely a Canon kereskedelmi jótállás elvesztését eredményezheti.
- Ha a nyomtatófej(ek), tintá(k) vagy toner(ek) még a nyomtatóba van(nak), nyomja meg az ON gombot a készülék kikapcsolásához, majd válassza le a tápkábelt.
- Válasszon le minden kábelt. Csak akkor csatlakoztassa újra a kábeleket a nyomtatóhoz, ha erre külön utasítást kap.
- A MEGATANK (G, GM és GX sorozatú) modellek esetében kérjük, tekintse meg a nyomtató online kézikönyvét (elérhető itt), és keresse meg a „Nyomtató javítása” című részt a további szállítási lépésekhez, amelyeket el kell végeznie annak biztosítása érdekében, hogy a szállítási funkciók (mint például a tintaszelep-lezárók, kocsirögzítő stb.) működésbe lépjenek.
- Távolítsa el az összes papírt a nyomtatóból.
- Tolja be vagy hajtsa fel a papírkiadót, a kazettát, a hátsó adagoló fedelét, a dokumentumadagoló fedelét és a dokumentumadagoló tálcákat.
- Egy megfelelő ragasztószalaggal rögzítse az összes fedelet a nyomtatóhoz, majd a nyomtatót helyezze egy műanyag zsákba.
- Maszkolószalag vagy hasonló használatát javasoljuk. Ne használjon olyan ragasztószalagot, amely nyomot hagyhat (például barna csomagolószalagot vagy erős ragasztószalagot).
- Helyezze a nyomtatót az eredeti dobozba és csomagolásba, ha még megvan, és gondoskodjon arról, hogy a nyomtatót kipárnázza, hogy az ne mozogjon a dobozban.
- Másik lehetőségként, ha az eredeti doboz és csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a nyomtatót egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
- A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
- Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.
- Csomagolás után NE döntse meg a nyomtatót tartalmazó dobozt, és NE fordítsa az oldalára vagy fejjel lefelé. Ellenkező esetben a tinta szállítás közben szivároghat, és további károkat okozhat a nyomtatóban.
- Annak érdekében, hogy segítse a futárszolgálat munkáját a nyomtató helyes kezelésében, javasoljuk, hogy a következőképpen jelölje meg a dobozt:
- „THIS SIDE UP” (EZ AZ OLDAL FELÜL), hogy a nyomtató megfelelően álljon.
- Írja még rá a „FRAGILE” (TÖRÉKENY) vagy „HANDLE WITH CARE” (ÓVATOSAN KEZELJE) feliratot is.
Tintasugaras nyomtatók szállításra való előkészítésére vonatkozó részletesebb utasításokat a nyomtató online kézikönyvében talál (elérhető itt). Keressen a „Nyomtató javítása” vagy a „Nyomtató szállítása” keresőszóra.
A fotós és videós termékek esetében a következő lépéseket javasoljuk:
- A csomagolás előtt mentse el a beállításokat (ha vannak), mivel előfordulhat, hogy a javítás során vissza kell állítani a terméket az alapértelmezett gyári beállításokra.
- Távolítsa el a tartozékokat, például az akkumulátorokat, memóriakártyákat, akkumulátortöltőket, kábeleket (kivéve, ha kapcsolódnak a készülék meghibásodásához).
- Gondoskodjon róla, hogy a vázat/objektívsapkát mindig felhelyezze a termékre, és hogy a fényképezőgép-/videókamera-vázakat és objektíveket külön csomagolja be (azaz ne legyenek felszerelve), hogy szállítás közben védje azokat. Továbbá ne feledje, hogy a javítás/szerviz befejezését követően nem adhatunk ingyenesen új vázat/objektívet.
- Helyezze a terméket az eredeti dobozba és csomagolásba, ha még megvan, és gondoskodjon arról, hogy kipárnázza, hogy az ne mozogjon a dobozban.
- Másik lehetőségként, ha az eredeti doboz és csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a terméket egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
- A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
- Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.
- Annak érdekében, hogy segítse a futárszolgálat munkáját a termék helyes kezelésében, javasoljuk, hogy a következőképpen jelölje meg a dobozt:
- „THIS SIDE UP” (EZ AZ OLDAL FELÜL), hogy a termék megfelelően álljon.
- Írja még rá a „FRAGILE” (TÖRÉKENY) vagy „HANDLE WITH CARE” (ÓVATOSAN KEZELJE) feliratot is.
-
Ha a terméket egy Canon professzionális szervizközpontba küldte, az alábbi módon ellenőrizheti a javítási vagy szervizelési kérelme állapotát:
- Jelentkezzen be az Üzleti fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Jelentkezzen be a Canon-fiókjába, és lépjen a „Támogatás” részre.
- Ha Ön fogyasztó, és még nem hozott létre Canon-fiókot, látogasson el a támogatási oldalunkra, és válassza a „Hibajegy állapotának ellenőrzése” lehetőséget.
Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte, kérjük, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot az állapot lekérdezése érdekében. -
Abban a valószínűtlen esetben, ha a javítás befejezése után is problémát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a Canon professzionális szervizközponttal, mivel a javításaink garantáltan hibamentesek (erre a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak).
Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte el, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot.
-
Azt javasoljuk, hogy a javításokat kizárólag a Canon professzionális szervizközponttal vagy a Canon hivatalos szervizpartnereivel végeztesse el, mivel a termék biztonságos javításához speciális eszközökre és szoftverre lehet szükség.
Szükség esetén azonban eredeti Canon pótalkatrészek vásárolhatók a Canon professzionális szervizközpontjain vagy a pótalkatrész-forgalmazókon keresztül az alábbiak szerint:Camera Kft.
Somogyi Béla u. 19
1085 BudapestTel.: +36 1 266 8085
Weboldal: http://www.camerakft.com -
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a termékeinkhez biztosított tartós támogatás a lehető leghosszabb ideig álljon rendelkezésre. Miután egy terméket eltávolítunk a Canon kínálatból, igyekszünk elérhető pótalkatrészeket biztosítani a következő időszakokban:
VÁLASZTÉK MODELL ÉV DSLR EOS 1D sorozat, EOS 5D sorozat 7 Egyéb EOS sorozatok 5 TÜKÖR NÉLKÜLI EOS R sorozat 7 EOS M sorozat 5 OBJEKTÍVEK EF-L sorozat, RF-L sorozat, DO sorozat, TS-E sorozat és CN-E sorozat 7 Az összes egyéb objektívsorozat 5 VAKU Az összes Speedlite vakutípus 5 KOMPAKT FÉNYKÉPEZŐGÉP PowerShot G sorozat 5 PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5 VIDEÓ LEGRIA sorozat; X sorozat (XF; XA; XL; XH; XC); ME sorozat; ML sorozat és Cinema EOS sorozat 7 Tartozékok: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7 PROJEKTOR XEED sorozat, LV sorozat és LX sorozat 7 TÁVCSŐ Az összes távcső 5 NYOMTATÓK PIXMA és MAXIFY sorozat (az alább felsorolt típusok kivételével) 5 i-SENSYS sorozat 7 LAPOLVASÓ CanoScan sorozat 5 EGYÉB TERMÉKEK Minden fényképezőgép-kiegészítő; objektívek (csak az EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); PowerShot sorozat (a fent felsorolt típusok kivételével); IXUS sorozat; videótartozékok és -objektívek (a fent felsorolt típusok kivételével); projektortartozékok és -objektívek; számológépek; PIXMA nyomtatók (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx és TS5xxx); SELPHY CP sorozat; Zoemini sorozat, IVY REC és lapolvasók (CanonScan Lide sorozat és P 2XX sorozat) Nincsenek alkatrészek
Amennyiben ezen időszak alatt nem tudjuk beszerezni a szükséges pótalkatrészt, alternatív megoldást kínálunk ügyfeleinknek.
-
A rendszeres karbantartás révén terméke a legjobb működési állapotban marad, és az elvárt színvonalon teljesít, ami a legjobb eredményeket biztosítja a felvételek készítésekor, és csökkentheti annak esélyét, hogy a termék egy kritikus pillanatban szoruljon javításra. Tudjon meg többet a karbantartásról, és arról, hogy az hogyan segíthet, hogy felszerelése mindig készen álljon, amikor Ön is.
Ha eladás előtt a gyártóval szervizelteti az eszközét, az biztosítja, hogy a termék a lehető legjobb állapotban legyen, ami az új tulajdonos számára további bizalmat jelent. Ez garantálja az optimális működést és megbízhatóságot, növelve a termék általános értékét és elősegítve a teljesítményébe vetett bizalmat.
Canon Professional Service Center k és Factory Service Center
Tudjon meg többet a helyi Canon Professional Service Center vagy Factory Service Center csapatáról és szolgáltatásairól.
További ajánlatok…
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.
Javítás
Keressen rá egy szervizközpontra, és találjon további hasznos információkat javítási eljárásunkkal kapcsolatban
Újrafelhasználás
Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról
Canon-fiók
Regisztrálja termékét, és kezelje Canon-fiókját