Canon Professional Service Center
Átfutási időre vonatkozó információk
Nagy mennyiségű kérelem érkezik hozzánk, ezért jelenleg némi késéssel kell számolni a javítások és szolgáltatások terén; nincs rögzített javítási átfutási időnk (kivéve CPS ügyfeleink esetén).
A kérelmek teljesítése átlagosan 3 hetet vesznek igénybe, de az alkatrészek vagy a technikusok rendelkezésre állásától függően ez akár hosszabb is lehet.
Ezért abban az esetben, ha a szervizkérelme nem sürgős (azaz a termék nem hibás), azt javasoljuk, hogy fontolja meg a termék beküldésének elhalasztását.
Biztosítani szeretnék, hogy a Canon professzionális szervizközpont/gyári szervizközpont minden rendelkezésre álló erőforrást összpontosít, és határozott lépéseket tesz a fennakadások mielőbbi megoldása érdekében.
Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a szervizelési és javítási kérelmeket a lehető leghamarabb teljesítsük, és szeretnénk megköszönni türelmét a fennakadás kapcsán.
A friss információkért látogasson el erre az oldalra. Ha sürgős támogatásra van szüksége, vagy tájékozódni kíván a saját esetével kapcsolatban, támogatási csapatunk mindig elérhető. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mi az a Canon Professional Service Centre?
Az általunk kínált szolgáltatások
-
Szerviz és javítás
Szervizelési és javítási árak, folyamat és űrlap. Mielőtt szervizelésre vagy javításra küldené termékét, olvassa el a szervizelési és javítási folyamatunk ismertetését.
-
Karbantartás
Gondoskodj felszerelésed tisztításáról, ellenőrzéséről és beállításáról termékápolási csomagjainkkal.
-
Frissítések
Javítsd Canon EOS, Cinema EOS és XA/XF fényképezőgéped teljesítményét, és mesélj még hatásosabb történeteket.
-
Expressz
Ha sietsz, azonnali érzékelőtisztítást és gyorsabb szervizátfutási időt biztosítunk.
-
Jótállás
Garanciális feltételek, GYIK és garanciával kapcsolatos elérhetőségek.
A termékek, amelyek szervizeléséről gondoskodunk
A Canon professzionális szervizközpontjai a Canon termékek széles választékával foglalkoznak, például:
- Fényképezőgépek és objektívek (EOS, IXUS, PowerShot)
- Videokamerák és objektívek (Cinema EOS, LEGRIA, XA/XF/ME sorozat)
- Televízió objektívek
- Professzionális kijelzők
- Távoli PTZ
- Távcsövek
- Kivetítők
- Egyéb termékek (Zoemini, számológépek, prezenterek stb.)
Ne feledje, hogy egyes termékekhez nem kínálunk bizonyos szervizeket, például ha a pótalkatrészek már nem állnak rendelkezésre.
Kapcsolat
Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld
Tel.: +49 (0)2151 / 345 222
Csak szervizzel és javítással kapcsolatos problémák esetén – további hasznos információkért látogasson el támogatási weboldalunkra.
Hívásfogadási idő:
Hétfőtől csütörtökig: 8:30–17:00
Pénteken: 8:30–14:00
Munkaszüneti napokon zárva.
Feltételek
Mielőtt elküldené a terméket a Canon egyik professzionális szervizközpontjába, olvassa el a Szervizelési és javítási feltételek című dokumentumunkat.
Mielőtt terméket kölcsönözne tőlünk, olvassa el a kölcsönzési feltételeket.
További ajánlatok…
-
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.
-
Javítás
Keressen rá egy szervizközpontra, és találjon további hasznos információkat javítási eljárásunkkal kapcsolatban
-
Újrafelhasználás
Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról
-
Canon-fiók
Regisztrálja termékét, és kezelje Canon-fiókját