MABI_Maintenance

A Canon Factory Service Centre szervizelési és javítási feltételei

Amennyiben Canon termékét szervizelésre vagy javításra kell küldenie, a következő feltételek érvényesek.

SZOLGÁLTATÁSI ÉS JAVÍTÁSI FELTÉTELEK

A jelen szolgáltatási és javítási feltételek a Canon Europe N.V. Canon gyári szervizközpontja (FSC) által a Canon termékekhez (a továbbiakban: „Termékek”) nyújtott szolgáltatásokra és javításokra vonatkozó feltételeket határozzák meg. Kérjük, olvassa el figyelmesen ezeket, mielőtt bármilyen szolgáltatási vagy javítási utasítást elküldene a gyári szervizközpontnak. A megrendelés elküldésével elfogadja a jelen szolgáltatási és javítási feltételeket.


1. INFORMÁCIÓK RÓLUNK

A Canon Europa N.V. (együttesen „Canon”, „mi”) gyári szervizközpontját (FSC) Hollandiában jegyezték be a 33166721-es cégjegyzékszámon. Székhelyünk címe: Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Hollandia. Adószámunk: DE174637330. 


2. SZERVIZELÉSEK ÉS JAVÍTÁSOK KÉRÉSE A CANONTÓL

2.1. A következő lépések szükségesek ahhoz, hogy a Canontól szolgáltatást vagy javítást rendeljen, és Ön és a vállalatunk között szerződés jöjjön létre:

  1. Jelentkezzen be Üzleti fiókjába vagy Canon-fiókjába (amelyik a megfelelő), majd lépjen a „Támogatás” részre, ahol szolgáltatási vagy javítási kérelmeket kezdeményezhet.
  2. Másik lehetőségként, ha Ön fogyasztó (de nincs Canon-fiókja), kérjük, kövesse a „Javítás megrendelése” vagy a „Szervizelés megrendelése” lépéseket a támogatási webhelyünkön keresztül
  3. A szervizelés vagy javítás megrendelését a Szerviz- és javítási kérelem űrlapjának „Küldés” gombjára kattintva, a kérési folyamat végén adhatja le. Végigvezetjük a rendelés leadásának folyamatán egy sor egyszerű utasítással a webhelyen. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a javítási vagy szolgáltatási megrendelése nem minősül szerződésnek, amíg azt nem kezeljük és nem fogadjuk el. Kérjük, jegyezze fel a rendelési számot és a dátumot, hogy később hivatkozhasson rá.
  4. A gyári szervizközpontba való megérkezést követően megerősítjük, hogy megkaptuk a Termék(ek)et.
  5. Miután feldolgoztuk a megrendelését és értékeltük a Termék(ek)et, vagy azonnal teljesítjük a kérését (az alábbiakban meghatározott pontok szerint), vagy adott esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy jóváhagyását kérjük a folytatáshoz (pl. idő- és költségalapú ajánlatok esetében).
  6. A megrendelés elfogadása és a szervizelési és javítási szerződés teljesítése a kért szerviz vagy javítás megkezdésekor történik, kivéve, ha értesítettük a megrendelés visszautasításáról. A szerződés feltételeit eltároljuk, és a rendelés visszaigazolásával együtt másolatot küldünk róla Önnek.

2.2. A következő okok miatt nem fogadhatunk el a megrendeléseket:

  1. Az adott termék(ek) esetében a kért szolgáltatás vagy javítás már nem támogatott (pl. már nem állnak rendelkezésre pótalkatrészek).
  2. Ha megszegték a szolgáltatási és javítási feltételek vagy más vonatkozó feltételek bármelyikét.
  3. Ha van kintlévő tartozás a számláján (ha alkalmazandó).


2.3. Amennyiben a Canon nem megfelelő (vagy részleges) információkkal kap megrendelést a szolgáltatásra és javításra, és a Canon nem tud kapcsolatba lépni Önnel, ha ezt követően Ön nem veszi fel velünk a kapcsolatot, és nem gyűjti be a Terméke(ke)t, a Canon nem tudja visszaküldeni a Termék(ek)et Önnek, és fenntartja a jogot, hogy a kézhezvételtől számított három (3) hónapon belül leselejtezze azokat.


3. SZERVIZELÉSEK ÉS JAVÍTÁSOK ELÉRHETŐSÉGE, MEGNEVEZÉSEK ÉS ÁRAK

3.1. A megrendelés beérkezését követően a lehető leghamarabb értesítjük, ha bármilyen okból kifolyólag a megrendelt szolgáltatás vagy javítás nem áll rendelkezésre, vagy ha bármilyen indokolatlan késedelem történik.

3.2. A szolgáltatási vagy javítási megbízások késhetnek, ha az eredeti vásárlási országon kívül végzik őket, mivel a pótalkatrészek elérhetősége korlátozott lehet, vagy a modellek között helyi műszaki eltérés állhat fenn.

3.3. A Canon a Termékeket az új termékeknek megfelelő teljesítményű és megbízhatóságú új vagy újszerű alkatrészekkel, illetve termékekkel javíthatja meg vagy cserélheti ki. Az eredeti modell forgalomból történő kivonását követően a Canon kicserélheti a Termékeket hasonló modellekkel. Az újszerű alkatrészek vagy Termékek csak az elvégzett javítás helyének országában érvényes általános törvények értelmében használhatók fel.

3.4. Az árak a professzionális szervizközpont helyi pénznemében jelennek meg, áfával együtt, és tartalmazzák a szállítási költségeket is, kivéve, ha erről kifejezetten másképpen rendelkezünk. A szolgáltatások vagy javítások ára időről időre változhat, de a módosítások nem érintik a már elfogadott megrendeléseket.

3.5. A rendeléskezelési eljárás részeként általában ellenőrizni fogjuk a webhelyünkön felsorolt szolgáltatások és javítások árait, hogy amennyiben a szerviz vagy javítás valódi ára alacsonyabb a feltüntetett árnál, akkor az alacsonyabb összeget számítsuk fel Önnek a fizetés kérésekor.

3.6. Az alkalmazandó jogszabályok által megengedett mértékben nem vagyunk kötelesek a szolgáltatást vagy javítást nem megfelelő (alacsonyabb) áron nyújtani Önnek, ha az árképzési hiba nyilvánvaló és félreérthetetlen, és Ön is felismerhette volna az árképzéssel kapcsolatos tévedést.


4. A CANON KERESKEDELMI JÓTÁLLÁSA KERETÉBEN VÉGZETT JAVÍTÁSOK

4.1. Számos Canon termék esetében önkéntes Canon gyártói kereskedelmi jótállást kínálunk a fogyasztókra vonatkozó törvényi előírásokon felül. Ezekre a jótállásokra a felhasználási feltételek érvényesek. Ahol alkalmazandó, a vonatkozó jótállási információkat a Termékhez mellékeljük, vagy az alábbi Jótállási központunkban megtalálhatók.

4.2. A Canon Termékére vonatkozó kereskedelmi jótállási feltételek értelmében jótállási javítások csak a jótállási állapot érvényesítéséhez szükséges dokumentáció kézhezvétele után végezhetők el.

4.3. Ahol jótállási javításra vonatkozó megrendelést kapunk, a jótállás azonban érvénytelennek minősül, értesíteni fogjuk, jelezve a hiba jellegét, fényképes bizonyítékot szolgáltatva (ahol alkalmazható), és (ahol lehetséges a javítás) fix áras javítási ajánlatot és/vagy idő- és költségalapú árajánlatot kínálunk. Ha ezt követően elutasítja a fix áras javítási ajánlatot vagy az idő- és költségalapú árajánlatot, akkor elutasítási díjat nem számítunk fel.

4.4. Ha jótállási javításra vonatkozó megrendelést kapunk, de a jótállás nyilvánvaló sérülés vagy helytelen használat miatt semmisnek minősül, ha ezt követően elutasítjuk az idő- és költségalapú árajánlatot, akkor elutasítási díjat nem számítunk fel, azonban visszaküldési szállítási díjat alkalmazhatunk.

4.5. Amennyiben jótállási javításra vonatkozó megrendelést kapunk, de a műszaki diagnosztikát követően nem találnak hibát, a Termék(ek) javítás nélkül vissza lesz(nek) küldve, és előfordulhat, hogy visszaküldési díjat számítunk fel.

4.6. Jótállási javítások végzésekor a gyártó specifikációinak megfelelően kell megjavítanunk a Termék(ek)et.


5. A FOGYASZTÓK TÖRVÉNY ÁLTAL BIZTOSÍTOTT JOGAI ÉS GARANCIAJOGAI

Ha Ön fogyasztóként vásárolt Terméke(ke)t, akkor az Európai Unió (EU) és/vagy a hibás vagy a specifikációknak meg nem felelő áruk értékesítésére vonatkozó nemzeti jogszabályokban foglalt jogok illetik meg. Ezek a jogok (beleértve a javítására, cserére vagy bizonyos helyzetekben a vételár visszatérítésére vonatkozó jogot) minden fogyasztóra érvényesek, azonban az időtartam országától függően változik. Ezek a jogok az eladótól vásárolt összes termékre vonatkoznak, és Ön érvényesítheti ezeket a jogokat az eladóval szemben, függetlenül attól, hogy az Ön termékére vonatkozik-e a Canon bármely kereskedelmi jótállása. Az Ön törvényes jogait a jelen feltételek, illetve semmi egyéb nem befolyásolja. Ha jogait érvényesíti szeretné, vegye fel a kapcsolatot az eladóval.

A fogyasztói jogokkal kapcsolatos további információkért forduljon a helyi fogyasztói védelemhez.


6. FIX ÁRAS SZERVIZELÉSEK ÉS DÍJKÖTELES JAVÍTÁSOK

6.1. Számos Canon termék esetében fix áras szolgáltatások és díjköteles javítások széles választékát kínáljuk (fix áras javítás, javítási határ vagy idő, valamint költségalapú árajánlat). Ezekre az ajánlatokra a 7., 8., 9. és 10. pontokban meghatározott további speciális feltételek vonatkoznak.

6.2. A megrendelését követően a fix áras szolgáltatások és a díjköteles javítások (csak fix áras javítások és javítási határ) a műszaki diagnosztika elvégzése és a mentesség megállapítása után lesznek elvégezve. Idő- és költségalapú árajánlatok esetén csak az Önnek adott árajánlat elfogadását követően végzik el a javításokat.

6.3. Az összes feltüntetett fix áras szolgáltatás tartalmazza a munkaerőt, a standard szállítást és az áfát. A fix áras szolgáltatások nem tartalmazzák a pótalkatrészek költségét (kivéve, ha a szolgáltatás alkalmazási köre másként rendelkezik).

6.4. Az Ön számára ajánlott minden díjköteles javítás (fix áras javítás, javítási határ, valamint idő- és költségalapú árajánlat) tartalmazza a pótalkatrészeket, a munkadíjat, a standard szállítást és az áfát.

6.5. Díjköteles javítások (fix áras javítás, javítási határ, valamint idő- és költségalapú árajánlat) végzésekor igyekszünk elvégezni a javítást a megadott módon. Fenntartjuk azonban a jogot a szerződés érvénytelenítésére, ha ezt követően azonosítjuk, hogy a javítás valamilyen okból nem hajtható végre (pl. a pótalkatrészek már nem állnak rendelkezésre), és ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és alternatív lehetőségeket (ha vannak ilyenek) bocsátunk rendelkezésre.

6.6. Ha a díjköteles javításokra vonatkozó megrendelést (fix áras javítás, javítási határ, valamint idő- és költségalapú árajánlat) kapunk, de a műszaki diagnosztikát követően nem találunk hibát, a Termék(ek) javítás nélkül vissza lesz(nek) küldve, és előfordulhat, hogy visszaküldési díjat számítunk fel.

6.7. Díjköteles javítások esetén a Canon a Termék(ek)et a gyártó előírásainak megfelelően javítja meg.

6.8. A Canon által a díjköteles javítások (akár fix áras javítás, akár javítási határ, akár idő- és költségalapú árajánlat) során használt kivitelezés és anyagok a javítás időpontjától számított hat (6) hónapig garantáltan hibamentesek normál használat mellett. Az ilyen javítási jótállás szerinti kötelezettségünk a javítási határ vagy az idő- és költségalapú árajánlat esetében az eredeti hibák kijavítására korlátozódik, azonban a fix áras javítások esetében ezt kiterjesztjük az elektromos/mechanikai meghibásodásokra is.

6.9. A javítási garancia érvényét veszti, ha a javítást nem hivatalos szervizközpontok végzik, vagy ha a berendezést nem rendeltetésszerűen használják, elhanyagolják, megrongálják, vagy ha az akkumulátor szivárgása vagy a folyadék okozta kár meghibásodáshoz vezet.


7. FIX ÁRAS SZERVIZELÉSEK

7.1. Számos Canon termék esetében karbantartási szolgáltatások széles választékát kínáljuk. Minden karbantartási szolgáltatási ajánlat esetében a szolgáltatás hatóköre (beleértve a fontos információkat is) megtalálható a Karbantartási szolgáltatások oldalon, és a karbantartási szolgáltatás megrendelésének elküldésével Ön felhatalmaz minket a karbantartási szolgáltatás elvégzésére, és nem bocsátunk rendelkezésére árajánlatot. Ha az Ön által kért karbantartási szolgáltatás során hibát észlelünk a termék(ek)ben, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy vagy elkérjük a vásárlást igazoló bizonylat másolatát (ha még nem kaptuk meg) a Canon kereskedelmi jótállás érvényesítéséhez, vagy ha a termék(ek)re már nem vonatkozik a Canon kereskedelmi jótállás, hogy megbeszéljük a díjköteles javítási lehetőségeket (azaz a fix áras javítást, a javítási határt vagy az idő- és költségalapú árajánlatot).

7.2. Számos Canon termék esetében frissítési szolgáltatások széles választékát kínáljuk. Minden egyedi frissítési szolgáltatási ajánlat esetében a szolgáltatás hatóköre (beleértve a fontos információkat is) megtalálható a Frissítési szolgáltatások oldalon, és a frissítési szolgáltatás megrendelésének elküldésével Ön felhatalmaz minket a frissítési szolgáltatás elvégzésére, és nem bocsátunk rendelkezésére árajánlatot. Ha az Ön által kért frissítési szolgáltatás során hibát észlelünk a termék(ek)ben, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy vagy elkérjük a vásárlást igazoló bizonylat másolatát (ha még nem kaptuk meg) a Canon kereskedelmi jótállás érvényesítéséhez, vagy ha a termék(ek)re már nem vonatkozik a Canon kereskedelmi jótállás, hogy megbeszéljük a díjköteles javítási lehetőségeket (azaz a fix áras javítást, a javítási határt vagy az idő- és költségalapú árajánlatot).

7.3. Egyes Canon termékekhez expressz szolgáltatások széles választékát kínáljuk. Minden egyedi expressz szolgáltatási ajánlat esetében a szolgáltatás hatóköre (beleértve a fontos információkat is) megtalálható az Expressz szolgáltatások oldalon, és az expressz szolgáltatás megrendelésének elküldésével Ön felhatalmaz minket az expressz szolgáltatás elvégzésére. A szolgáltatás hatókörében meghatározottak szerint, ha nem tudjuk betartani a meghatározott időkeretet, akkor az ezen szolgáltatásokért felszámított pótdíjakat nem alkalmazzuk az Ön megrendelésére.


8. FIX ÁRAS JAVÍTÁS

8.1. Számos Canon termék esetében fix áras javítást (FPR) kínálunk, amely a következőkből származó meghibásodásokra vonatkozik:

  1. Normál elhasználódás
  2. Az alkatrészek meghibásodása normál üzemi körülmények között


8.2. A megrendelését követően fix áras javítást végezünk, amint a műszaki diagnosztika megtörtént, és nem azonosítottunk mentességet. Fix áras javítások esetén érvényteleníteni fogjuk az ajánlatot, ha más körülmény okozta a hibát, beleértve például (de nem kizárólagosan):

  1. helytelen használat, helytelen tárolás, túl nagy ütés/koccanás, illetve folyadék okozta sérülés vagy idegen anyag okozta sérülés;
  2. a nem megfelelő feszültségbemenet által okozott túlzott károsodás;
  3. a termék nem megfelelő csomagolása a professzionális szervizközpontnak való visszaküldéskor;
  4. a Canon által nem engedélyezett javítóműhelyek által végzett javítások, módosítások, illetéktelen beavatkozások.


8.3. Amennyiben fix áras javításra vonatkozó megrendelést kapunk, de a fix áras javításra vonatkozó ajánlat érvénytelennek minősül, értesítjük, jelezve a hiba jellegét, fényképes bizonyítékot szolgáltatva, és (ahol lehetséges a javítás) idő- és költségalapú árajánlatot teszünk. Ha ezt követően elutasítja az idő- és költségalapú árajánlatot, akkor nem számítunk fel elutasítási díjat, de előfordulhat, hogy visszaküldési szállítási díjat számítunk fel.

8.4. Ha fix áras javítást ajánlunk, de elutasítja a fix áras javításra vonatkozó ajánlatot (vagy ha harminc (30) nap után nem érkezik válasz), a termék(ek) javítás nélkül vissza lesz(nek) küldve, és visszaküldési szállítási díjat számítunk fel.


9. JAVÍTÁSI HATÁR

9.1. Számos Canon termék esetében lehetőséget kínálunk javítási határ (azaz maximális javítási díj) beállítására ahelyett, hogy idő- és költségalapú árajánlatot kellene kérnie, azonban ebben az esetben van egy minimális érték (azaz legalább 200,00 € (áfával együtt)).

9.2. Ha egy adott javítási határral rendelkező megrendelést kapunk, ezzel Ön felhatalmaz minket arra, hogy árajánlat küldése nélkül elindítsuk a javítási folyamatot. Ha a javítás a megadott javítási határértéknél alacsonyabb díj ellenében is elvégezhető, akkor csak az alacsonyabb összeg kerül felszámításra.

9.3. Ha egy adott javítási határral rendelkező megrendelést kapunk, és a műszaki diagnosztikát követően megállapítjuk, hogy a javítás túllépi az Ön által megszabott korlátot, akkor egy idő- és költségalapú árajánlatot fogunk biztosítani Önnek, és meg fogjuk várni a jóváhagyás megadását a továbblépéshez. Ha ezt követően elutasítja az idő- és költségalapú árajánlatot, akkor nem számítunk fel elutasítási díjat, de előfordulhat, hogy visszaküldési szállítási díjat számítunk fel.


10. IDŐ- ÉS KÖLTSÉGALAPÚ ÁRAJÁNLAT

10.1. Számos Canon termék esetében ajánlunk fel idő- és költségalapú árajánlatot. Megrendelését követően műszaki diagnosztikát végzünk, és árajánlatot fogunk adni Önnek, amely tartalmazza a Termék(ek) javításának várható költségeit. Fenntartjuk a jogot, hogy szükség esetén felülvizsgáljuk az árajánlatot (azaz ahol a további károk/hibák nem jelenthetők be).

10.2. Az Ön számára biztosított idő- és költségalapú árajánlatra tíz (10) százalékos (%) tűréshatár vonatkozik a végső javítási költség kiszámításakor. Ha a végső javítási költség meghaladja a tűréshatárt, kapcsolatba lépünk Önnel, hogy megbeszéljük és/vagy módosított idő- és költségalapú árajánlatot adjunk, és megvárjuk a jóváhagyás megadását a folytatáshoz.

10.3. Ha idő- és költségalapú árajánlatot adunk, az ajánlat az árajánlat kiállításának dátumát követő harminc (30) napig érvényes.

10.4. Ha idő- és költségalapú árajánlatra kapunk megrendelést, az árajánlat kézhez vételét követően nem térhet vissza a fix áras javítási ajánlathoz (ha az alacsonyabb áron érhető el).

10.5. Ha idő- és költségalapú árajánlatot teszünk, de elutasítja az ajánlatot, a felmerülő költségek fedezésére (azaz a Termék(ek) megvizsgálására és összeszerelésére) 36,30 € (áfával együtt) elutasítási díjat számítunk fel. Arra törekszünk, hogy a termék(ek)et úgy szereljük újra össze, amelyben megkapta, de nem vagyunk felelősek az ennek elmulasztásából eredő veszteségekért és károkért. A felszámított elutasítási díjat a következőképpen kell meghatározni:

  1. (i) Ha az idő- és költségalapú árajánlat több termékre (pl. kamerára és objektívre) vonatkozik, és Ön visszautasítja a teljes árajánlatot, csak egyetlen árajánlat-elutasítási díjat számítunk fel Önnek (a 10.5. pontban meghatározott összeg szerint).
  2. (ii) Ha az idő- és költségalapú árajánlat több termékre vonatkozik (pl. egy kamerára és egy objektívre), és az árajánlatot részlegesen visszautasítja (azaz visszautasítja az egyik (1) termékre vonatkozó árajánlatot), nem számítunk fel elutasítási díjat az árajánlatra nézve.
10.6. Ha idő- és költségalapú árajánlatot adunk, de elutasítja az ajánlatot (vagy ha harminc (30) nap után nem érkezik válasz), a termék(ek) javítás nélkül vissza lesz(nek) küldve, felszámítjuk az elutasítási díjat (ha van ilyen), és visszaküldési szállítási díjat alkalmazhatunk.
 
10.7. Amennyiben idő- és költségalapú árajánlatot adunk, de Ön elutasította az ajánlatot, és Ön azt kéri tőlünk, hogy selejtezzük le a termék(ek)et az Ön nevében, leselejtezzük a termék(ek)et, és nem számítunk fel elutasítási díjat vagy visszaküldési díjat.
 

11. FIZETÉS

11.1. A szolgáltatási vagy javítási megbízás teljesítését követően értesítjük Önt arról, hogy a Termék(ek) feladása előtt vagy (adott esetben) az átvételkor fizetni kell, kivéve, ha Ön rendelkezik nálunk fiókkal, és írásban más fizetési feltételekről állapodtunk meg.

11.2. A fizetést az Ön Üzleti fiókjánCanon-fiókján keresztül fogadjuk el, vagy ha Ön fogyasztóként vásárolt (de nincs Canon-fiókja), akkor a fizetést itt kezdeményezheti, vagy átutalást indíthat a Deutsche Bank AG banknak.

11.3. A fiókkal rendelkező ügyfeleknek a megadott, írásban rögzített határidőn belül kell teljesíteniük a fizetést (azaz a számla dátumától számított harminc (30) napon belül). Késedelmes fizetés esetén jogunk van a visszatérítési költségekért fizetendő kamat és/vagy fix kártérítési díj kiszabására az Önnel kötött megállapodásunk szerint. Ezen túlmenően fenntartjuk a jogot, hogy a késedelmes vagy elmaradt fizetés miatt kártérítést követeljünk.

11.4. Miután értesítettük Önt a fizetés szükségességéről, amennyiben Ön az értesítéstől számított három (3) hónapon belül megtagadja a fizetést, visszafogadási jog illet meg minket, amely feljogosít minket a Termék(ek) értékesítésére az Ön nevében felmerült költségeink fedezésére.


12. VISSZATARTÁSI, BESZÁMÍTÁSI ÉS ENGEDMÉNYEZÉSI JOG

12.1. Kizárt az olyan visszatartási jog érvényesítése, amely ugyanabból a jogviszonyból, de nem a velünk fennálló szerződéses jogviszonyból ered.

12.2. Az Ön (szerződéses partnerünk) esetleges ellenköveteléseivel szembeni beszámítás kizárt, ha ezek az ellenkövetelések nem jogerősen megállapítottak vagy nem vitatottak.

12.3. Az Ön követelései nem ruházhatók át harmadik félre a Canon írásbeli hozzájárulása nélkül.


13. AZ ÖNNEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

13.1 Az Önnel kapcsolatos információkat Fogyasztói adatvédelmi szabályzatunknak vagy Üzleti adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően dolgozzuk fel.

13.2. Minden észszerű lépést megteszünk annak érdekében, hogy a kérelme és a fizetése (ha van ilyen) adatait biztonságban tartsuk. Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy nem vagyunk felelősek az Önt ért veszteségekért, ha egy általunk nem megbízott harmadik fél jogosulatlanul hozzáfér bármely olyan adathoz, amelyet Ön akkor adott meg, amikor belépett a webhelyre, vagy szolgáltatást vagy javítást igényelt azon keresztül, ha a részünkről nem történt gondatlanság.


14. AZ ÖN FELÉ FENNÁLLÓ FELELŐSSÉGÜNK

14.1. Törekszünk rá, hogy a birtokunkban lévő Termék(ek) biztonságát biztosítsuk. Bár mindent megteszünk a Termék(ek) és az írható adathordozó vagy tartozékok visszaküldése érdekében, nem vállalunk semmilyen felelősséget és nem fizetünk semmilyen kompenzációt az írható adathordozó elveszéséért.

14.2. Nem vagyunk felelősek semmilyen kárért vagy veszteségért, amely a szolgáltatási vagy javítási kérésre hozzánk szállított vagy a szolgáltatási vagy javítási kérés befejezését követően tőlünk elszállított termék(ek)ben keletkezik, kivéve, ha azt bizonyítottan a gondatlanságunk okozta. A szállítás során bekövetkező kár vagy veszteség esetén a futárszolgálat köteles megvizsgálni a kárt vagy a veszteséget. Kizárunk minden felelősséget a közvetett vagy következményes veszteségekért, károkért vagy költségekért.

14.3. A termék(ek) szolgáltatást vagy javítást követő átvételekor Önnek ellenőriznie kell, hogy minden elemet visszaküldtünk-e, és meg kell erősítenie a termék(ek) állapotát. Úgy tekintjük, hogy ha nem értesít minket azonnal bármilyen problémáról, akkor ellenőrizte, hogy a termék(ek) vagy az elem(ek) mindegyike megérkezett és jó állapotban van.

14.4. A jelen szolgáltatási és javítási feltételek értelmében a felelősségünk legfeljebb a futárszolgálatunk által szállított termék csereértékére korlátozódik (sérülés vagy veszteség esetén), valamint az Ön által azon szolgáltatásért és javításért fizetett árra (ha alkalmazható), amelyre az Ön által elszenvedett veszteség vagy kár vonatkozik.

14.5. Semmilyen módon nem zárjuk ki vagy korlátozzuk a felelősségünket az alábbiakért: (a) a mi gondatlanságunk által okozott halál vagy személyi sérülés; (b) csalás vagy csalárd félrevezetés és súlyos gondatlanság; (c) a törvényben foglalt feltételek megszegése, és semmilyen módon nem zárjuk ki vagy korlátozzuk a felelősségünket a vonatkozó jogszabályok által megengedettnél jobban.

Sem a jelen pont, sem a jelen szolgáltatási és javítási feltételek más pontja nem korlátozza vagy befolyásolja hátrányosan az Ön törvényes jogait. A fogyasztói jogokkal kapcsolatos információkért forduljon a helyi fogyasztói védelemhez.


15. AZ ELLENŐRZÉSÜNKÖN KÍVÜL ESŐ ESEMÉNYEK

Nem vállalunk felelősséget és nem vagyunk felelősek a jelen szolgáltatási és javítási feltételek szerinti bármely kötelezettségünk teljesítésének elmulasztásáért vagy késedelmes teljesítéséért, amely a jelen szolgáltatási és javítási feltételek, más alkalmazandó feltételek vagy az alkalmazandó jogszabályok alapján nem róható fel nekünk, beleértve, de nem kizárólagosan az észszerű befolyásunkon kívül eső eseményeket, beleértve a természeti csapásokat is, tűz, árvíz, súlyos időjárás, robbanás, háború (akár deklarált, akár nem), terrorcselekmények, iparági viták (akár a munkavállalóinkat érintik, akár nem), vagy a helyi vagy központi kormányzat vagy bármely más illetékes hatóság intézkedései, valamint az alkalmazandó jogszabályok szerinti egyéb vis maior események.


16. VITARENDEZÉS

16.1. Ha az Önnel kötött szerződésünkkel kapcsolatban meg szeretne velünk vitatni valamit, először írjon e-mailt a Hungary@cc.canon-europe.com címre, és próbálja meg megoldani a problémát. Levelet is írhat nekünk a következő címre: Canon Giessen GmbH, Factory Service Center, Canonstrasse 1, 35394, Giessen, Németország.

16.2. Ha a szerződésünkkel kapcsolatban vitánk van Önnel, akkor a probléma megoldása érdekében közvetlenül is keressük Önt. Az Ön által a vonatkozó megrendelésben vagy a nálunk regisztrált kapcsolódó fiókban megadott elérhetőségeket fogjuk használni.

16.3. Abban a valószínűtlen esetben, ha nem tudjuk megoldani a vitát, megbeszéljük Önnel a vita független megoldásának hatékony módját. Ez semmilyen módon nem érinti az Ön azon jogát, hogy bármilyen vitával az illetékes helyi fogyasztóvédelmi szervhez és/vagy a megfelelő bírósághoz forduljon.


17. A JELEN SZOLGÁLTATÁSI ÉS JAVÍTÁSI FELTÉTELEK FRISSÍTÉSEI ÉS MÓDOSÍTÁSAI

17.1. A jelen feltételeket időről időre módosíthatjuk vagy frissíthetjük.

17.2. A szolgáltatási és javítási feltételek aktuális verziója, amely a szolgáltatási és javítási kérelem benyújtásának időpontjában megjelenik és elérhető a webhelyünkön, az általunk kötött szerződésre vonatkozó verzió lesz.


18. ALKALMAZANDÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG

18.1. A jelen szolgáltatási és javítási feltételek esetében az angol jogszabályok az irányadók. Ez azt jelenti, hogy a velünk végeztetett szolgáltatások vagy javítások megvásárlására vonatkozó szerződésre, valamint az abból eredő vagy azzal kapcsolatos bármely vitára vagy igényre az angol jogszabályok az irányadók. Ha Ön fogyasztóként köt szerződést, a fentiekre a lakóhelye szerinti ország jogszabályai az irányadók.

18.2. Ön és mi is egyetértünk abban, hogy Anglia és Wales bíróságai nem kizárólagos joghatósággal rendelkeznek. Ha Ön fogyasztóként köt szerződést, akkor jogosult a lakóhelye szerinti, az Ön lakóhelye szerinti ország bíróságai előtt eljárást indítani.


19. EGYÉB FELTÉTELEK

19.1. A jelen szolgáltatási és javítási feltételek a velünk kötött, a szolgáltatások vagy javítások megvásárlására vonatkozó szerződésének írásos feltételeit tartalmazzák. Ha a jelen szolgáltatási és javítási feltételek bármely bekezdése vagy része jogellenesnek, érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak bizonyul, az nem érinti a szolgáltatási és javítási feltételek bármely más részét, amelyek teljes mértékben hatályban maradnak és továbbra is vonatkoznak a szerződésünkre.

19.2. Az Önnel kötött szerződés kizárólag Ön és köztünk jön létre. Harmadik félnek nincs joga annak bármelyik feltételét érvényesíteni.

19.3. Az Önnel kötött szerződésünkből eredő jogainkat és kötelezettségeinket továbbadhatjuk egy másik szervezetnek, illetve átruházhatjuk rá. Ha ez megtörténik, értesítjük Önt, ha a vonatkozó jogszabályok ezt előírják, de ez nem érinti az Ön jogait vagy a szerződésből eredő kötelezettségeinket.


20. KAPCSOLATFELVÉTEL

Ha bármilyen kérdése vagy kérése van a szolgáltatási és javítási kérés menetével, illetve az Ön által vásárolt szolgáltatásokkal vagy javításokkal kapcsolatban, kérjük, küldjön nekünk e-mailt a Hungary@cc.canon-europe.com címre, vagy hívja az ügyfélszolgálatunkat a +36 (0)61 235 5315-os telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít.

FELTÉTELEK FRISSÍTÉSÉNEK IDEJE: 2024. szeptember 13.

További ajánlatok…

  • Kapcsolat

    Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.

  • Javítás

    Keressen rá egy szervizközpontra, és találjon további hasznos információkat javítási eljárásunkkal kapcsolatban

  • Újrafelhasználás

    Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról

  • Canon-fiók

    Regisztrálja termékét, és kezelje Canon-fiókját