A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Factory Service Centre

Miért érdemes a Canon gyári szervizközpontjait használni?

A Canon gyári szervizközpontok (FSC) a Canon szakszervizei. A Canon termékek gyártójaként úgy véljük, hogy az ügyfeleink megérdemlik a legjobb ügyfélszolgálatot és támogatást.

Minden Canon FSC magasan képzett technikusokkal, a legújabb eszközökkel és berendezésekkel rendelkezik, és korszerű létesítményként működik, amelyek mindegyike a Canon termékskálájának széles körű szolgáltatásait biztosítja.

Javítás

Attól függően, hogy Ön üzleti ügyfél vagy fogyasztó, a következő módon javíttathatja a termékét:

Ha Ön üzleti ügyfél:
  • Ahhoz, hogy szervizelési vagy javítási kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
  • Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
  • Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.

Ha Ön fogyasztó:

Amennyiben a Canon kereskedelmi jótállási időtartama lejárt, vagy a hiba jellege nem tartozik a garancia hatálya alá, a termék(ek)től függően különböző, számlázható javítási lehetőségeket kínálunk (fix áras javítás, javítási határérték vagy idő- és költségalapú árajánlat).

  • Fix áras javítás: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt fix áras ajánlatot kap. Ez a fix ár tartalmazza az összes szükséges pótalkatrész költségét, a munkadíjat és a visszaküldés költségeit.
  • Javítási határérték: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt beállíthatja a javítási határértéket (azaz a maximális javítási díjat), azonban a minimális érték adott. Ezzel Ön felhatalmaz minket arra, hogy árajánlat küldése nélkül elindítsuk a javítási folyamatot. Ha a javítás a megadott javítási határértéknél alacsonyabb díj ellenében is elvégezhető, akkor csak az alacsonyabb összeg kerül felszámításra. A javítási határérték megadása gyorsabb javítási átfutási időt eredményezhet, és a javításra nem szabható ki visszautasítási díj (idő- és költségalapú árajánlat esetén).
  • Idő- és költségalapú árajánlat: Kérhet idő- és költségalapú árajánlatot, amelynek során a Canon professzionális szervizközpont a termék átvételét követően műszaki diagnosztikát végez. Ezt követően árajánlatot adunk Önnek, amely részletesen leírja a termék(ek) javításának várható költségeit, és a javítási munkák megkezdése előtt lehetősége van az árajánlat elfogadására vagy elutasítására. Ha elutasítja az ajánlatunkat, a vizsgálat költségeinek fedezésére visszautasítási díj kerül felszámításra.

Minden térítés ellenében történő javítási szolgáltatásra a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak.

Az általunk kínált szolgáltatások

Elérhetőségek

Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen

Tel.: +36 (0)61 235 5315


Csak javítással kapcsolatos problémák esetén – további hasznos információkért látogasson el a támogatási webhelyünkre .

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Hívásfogadási idő

Hétfőtől péntekig: 8:00 és 12:00, valamint 13:00 és 15:30 között

Szolgáltatási és javítási feltételek

Mielőtt elküldené a terméket a Canon egyik gyári szervizközpontjába, olvassa el a Szervizelési és javítási feltételek című dokumentumunkat.

További ajánlatok…