Canon Európai WG sorozat jótállása

Work professional strengthening security and compliance

This is a commercial end-customer warranty offered by Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, The Netherlands (“Canon”) to the end-customers, who purchase Canon WG Series products for their own use, but not acting as consumers under the local laws of the country where the WG Series products are purchased.
If you are a consumer, you are not entitled to this warranty, but your consumer's statutory rights under applicable national legislation in force will apply to you.
These Terms and Conditions and the offer herein shall be governed by the laws of England and Wales and shall be subject to the exclusive jurisdiction of the courts of England and Wales. 


The service offering is as follows: 


• On-Site Warranty


Canon WG series products intended for sale and purchased within the European Economic Area (“EEA” – namely EU, Iceland, Lichtenstein, Norway) plus Switzerland & The United Kingdom are covered by the Canon European WG series Warranty. Canon warrants that should the new WG series product be found to be defective within the applicable warranty period, the fault is resolved free of charge (terms & conditions apply – see below).
For any product, outside of the applicable warranty terms or period and for damage or repairs not covered by the warranty, a chargeable repair service is available.
This warranty will be your sole and exclusive remedy, and neither Canon nor its subsidiaries or other European WG Series Warranty members shall be liable for any incidental or consequential damages for breach of any express or implied warranty of this product.

  • Helyszíni jótállás


    A Canon jótállást biztosít a WG sorozatú termék hardveres részeinek működőképességéért a jótállási időszak alatt. Amennyiben hardverhiba jelentkezik a jótállási időszakon belül, az ügyfél ingyenes helyszíni hardverjavításra jogosult a tagállamokon belül.
    Ez a helyszíni jótállás minden olyan Canon WG sorozatú termékre érvényes, melyet az Európai Gazdasági Térségben (EGT), továbbá Svájc és az Egyesült Királyság területén való értékesítésre szántak és ott értékesítettek.
    Ez az ingyenes szolgáltatás csak a végfelhasználó részére az eladó által kiállított eredeti számla/bizonylat bemutatásával vehető igénybe.
    Fenntartjuk továbbá a jogot a hibás termék más egyenrangú termékkel való kicserélésére (javítás helyett), amennyiben annak minősége az eredeti termékével azonos vagy annál jobb. 


    1. Jótállási időszak

    A helyszíni jótállás az új Canon WG sorozatú termék vásárlásának napjától számított 1 éven át vagy 300 000 nyomtatás erejéig érvényes, amelyik előbb bekövetkezik. 


    2. A jótállási szerviz érvényesítése 

    A helyszíni jótállási szerviz szolgáltatást a Canon ügyfélszolgálatánál telefonon rendelheti meg (Helyszíni jótállás elérhetőségei).
    A helyszíni jótállási szolgáltatást az alábbi módok egyikén biztosítjuk: 

    • Helyszíni szerviz (szakember segítségével)*, amely minden kapcsolódó munkaköltséget (beleértve a kiszállási és a javítási költségeket), valamint minden cserealkatrész költségét tartalmazza, 

    • A felhasználó által cserélhető alkatrészek kiszállítása (futárszolgálattal), amely minden cserealkatrész költségét és a kapcsolódó szállítási költséget is tartalmazza.

    *A helyszíni jótállás keretében nyújtott szolgáltatásokat megfelelő képzettséggel rendelkező, felelős harmadik fél is végezheti a Canon megbízásából. 

    Ez a szolgáltatás minden kapcsolódó munkaköltséget (beleértve a kiszállási és a javítási költségeket), valamint minden cserealkatrész költségét tartalmazza. 


    3. Canon WG sorozatú jótállás tagjai 

    A Canon WG sorozatú jótállás tagjai azok az országok, amelyekben a helyszíni jótállási szolgáltatások igényelhetők. 

    Amennyiben a jótállással kapcsolatban további kérdései vannak, lépjen kapcsolatba az Európai WG sorozat jótállásának vonatkozó tagjával


    4. Korlátozások

    A jótállás nem vonatkozik a következőkre: 

    - Fogyóeszközök;
    - Szoftverek;
    - A termék elhasználódó alkatrészei (pl. panel, külső burkolat), valamint kellékei és tartozékai (pl. további papírkazetták, egyszerű gépasztal stb.);
    - A Canon jóváhagyása nélkül végrehajtott termékmódosításból eredő hibák elhárítása;
    - A WG sorozatú termék adott ország műszaki illetve biztonsági előírásainak való megfelelés céljából történő módosítása miatti költségek vagy más, a WG sorozatú termék leszállítása óta változott műszaki előírások miatti beállítások költsége a Canon-szervizek felé;
    - Ha a WG sorozatú terméket a vásárlás helyétől eltérő országban használják, és azért keletkezik kár, mert az nem felel meg az országos szabványoknak illetve előírásoknak. Nem kérhető helyszíni jótállási javítás, amennyiben a következő okok valamelyike okozta a meghibásodást:
    - A WG sorozatú termék felhasználói vagy kezelői kézikönyvnek és/vagy a vonatkozó dokumentumoknak nem megfelelő használata, túlzott használata, kezelése, illetve működtetése, például helytelen tárolás, leejtés, erős ütés, korrózió, szennyezés, víz vagy homok okozta kár;
    - Közvetlenül a termékkel nem kompatibilis pótalkatrészek, szoftverek vagy fogyóeszközök (például tintatartályok vagy karbantartó kazetta) használata által okozott károsodás. Az adott Canon WG sorozatú termékkel való kompatibilitást a csomagoláson ellenőrizni kell, de biztosítható eredeti Canon pótalkatrészek, szoftverek és fogyóeszközök használatával, ezek ugyanis ellenőrzésen esnek át. Használat előtt ellenőrizze a kompatibilitást;
    - A WG sorozatú termék a Canon által el nem fogadott berendezéshez történő csatlakoztatása;
    - A Canon hatáskörén kívül eső baleset, katasztrófa és egyéb történés (például villámcsapás, víz, tűz, zavargás, illetve elégtelen szellőzés) okozta károk.
    - Időszakos ellenőrzések és a WG sorozatú termékek egyéb normál karbantartása; A fentiek mellett nem tartoznak a helyszíni jótállás körébe a következők:
    - A termék hibás telepítéséből, illetve hálózati csatlakoztatásából eredő javítási szolgáltatások és cserealkatrészek, ha az üzembe helyezést és a hálózati csatlakoztatást nem a Canon munkatársa végezte;
    - A WG sorozatú termék lecsatlakoztatásához és újracsatlakoztatásához szükséges műveletekért, beleértve a biztonságos szállításra való előkészítést, kivéve, ha az általunk vagy a mi nevünkben történik;
    - A normál munkaidőtől (hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között, kivéve a nemzeti ünnepeket) eltérő időben végzett munkák. 


    A helyszíni jótállási szolgáltatás biztosításának előfeltétele, hogy a WG sorozatú termék a Canon WG sorozatú jótállási tagállamok egyikében legyen. A helyszíni jótállási szolgáltatások nyújtásának feltétele, hogy a szerviztechnikus hozzájusson a termékhez és elégséges segítséget kapjon a munkálatok elvégzéséhez.
    Ha másik országba viszi a terméket, ellenőrizze, hogy az adott ország szerepel-e a Canon WG sorozat jótállásának tagjai között, ahol biztosan jár hozzá helyszíni jótállás. 


    5. Egyéb 

    A javítás késedelmét okozhatja, ha azt nem a vásárlás országában végzik, ahol a WG sorozatú terméket még nem értékesítik vagy eltérő, országspecifikus kialakítással értékesítik. Ennek megfelelően előfordulhat, hogy a WG sorozatú termék egyes pótalkatrészei nincsenek raktáron a javítási országban. A Canon nem vállal semmilyen felelősséget az egyéb kárigényekért, beleértve többek közt az adatrögzítésre alkalmas hordozók illetve az adatok vesztését, melyet a jelen jótállás nem részletez. 

  • Kérdés: Milyen jótállás vonatkozik az Európa területén vásárolt Canon WG sorozatú termékekre?

    Válasz: A következő országok területén vásárolt termékekre a Canon általában az Európai WG sorozat jótállását alkalmazza: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Izland, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Hollandia és az Egyesült Királyság. Tekintse meg a jótállás teljes felhasználási feltételeit

    Kérdés: Canon termék vásárlása esetén a doboz milyen jótállásra vonatkozó információkat tartalmaz? 

    Válasz: A WG sorozat jótállásában résztvevő európai országokban általában minden termék doboza tartalmaz egy Európai WG sorozatú jótállás kártyát. Ez az alábbi példában láthatóhoz hasonlít:

     

    Kérdés: Európai jótállásom regisztrálásához ki kell-e töltenem és vissza kell-e küldenem valamilyen dokumentumot a Canonnak?

    Válasz: Az Európai WG sorozat jótállásának rendszerébe való regisztráláshoz nincs szükség semmilyen dokumentum visszaküldésére. Amennyiben jótállási javítást igényel az Európai WG sorozat jótállásának hatálya alatt, be kell mutatnia a Canonnak a termék vásárlását igazoló eredeti bizonylatot (amely tartalmazza a vásárlás eredeti dátumát).

    Kérdés: Milyen dokumentumokra van szükség az Európai WG sorozat jótállásának keretében történő javítás igényléséhez? 

    Válasz: Amennyiben jótállási javítást igényel az Európai WG sorozat jótállásának hatálya alatt, be kell mutatnia a Canonnak a termék vásárlását igazoló eredeti bizonylatot (amely tartalmazza a vásárlás eredeti dátumát). A promóciós jótállási ajánlatok további követelményeket tartalmazhatnak, ezért ezzel kapcsolatban tekintse meg az adott promóciós ajánlat részletes szerződési feltételeit (ha van ilyen)

    Kérdés: Általában mennyi ideig érvényes egy Canon Európai WG sorozatú jótállás? 

    Válasz: A Canon WG sorozatú termékek jótállásának érvényességi időtartama általában 1 év vagy 300 000 nyomtatás, amelyik hamarabb bekövetkezik. Kivételek azonban előfordulhatnak, ezzel kapcsolatban a Jogosultság lapon találhat további információkat. 

    Kérdés: A Canon WG sorozatú termékemre akkor is érvényes az Európai WG sorozat jótállása, ha azt egy olyan országban vásároltam, amelyben a Canon nem kínálja az Európai WG sorozatú jótállást, de én magam az Európai WG sorozatú jótállásban résztvevő országok valamelyikének a lakosa vagyok? 

    Válasz: A termékekre általában az adott eladási régióban érvényes jótállás vonatkozik, a vásárlóknak pedig ebbe a régióba kell visszaküldeniük a jótállási javítást igénylő termékeket. A Canon általában nem nyújt általános jótállást, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik. 

    Kérdés: Mely esetben szállítja ki a Canon a felhasználó által cserélhető alkatrészeket és hogyan cserélhetem azokat? 

    Válasz: A Canon ügyfélszolgálata megkeresésekor hibakeresést hajt végre az ügyfél problémájával kapcsolatban, és a hiba megoldására javasolhatja a felhasználó által cserélhető alkatrészeket. A megfelelő alkatrészek kézhez vétele után az ügyfélnek a nyomtató felhasználói felületén látható lépéseket követve kell lecserélnie az alkatrészeket.

  • Az alábbi táblázat azokat az országokat tünteti fel, amelyek a Canon Európai WG sorozatú jótállást kínálják. Bővebb tájékoztatásért tekintse át a Canon Európai WG sorozat jótállására vonatkozó feltételeket.

    Az egyes országokhoz tartozó kapcsolati adatok alább olvashatók.

    Ország Ügyfélszolgálat elérhetőségei A helyszíni jótállás korlátozásai
    Ausztria +43 1 360 277 45 67
    Canon Ausztria
    Nincs
    Belgium +32 (0)2 620 01 97
    Canon Belgium (holland)
    Canon Belgium (francia)
    Nincs
    Bulgária Cantek
    0700 42 555
    callcenter@cantek.bg
    www.cantek.bg
    Nincs
    Kintech Ltd
    +359 2 961 72 77
    office@kintech.bg
    www.kintech.bg
    Nincs
    Horvátország KOPITEHNA d.o.o.
    +385 (0)42 200 400
    info@kopitehna.hr
    www.kopitehna.hr
    Nincs
    PROPRINT d.o.o.
    +385 (0)1 55 65 800
    info@proprint.hr
    www.proprint.hr
    Nincs
    KSU d.o.o.
    +385 (0)1 6222 122
    prodaja@ksu.hr
    www.ksu.hr
    Nincs
    Tehnicar Copyservis
    +385(0)13820 333
    copyservis@copyservis.hr
    www.copyservis.hr
    Nincs
    Ciprus Többfunkciós termékek
    (+357) 22 711300
    info@multitech.com.cy
    www.multitech.com.cy
    Nincs
    Csehország +420 296 335 619
    Canon Csehország
    Nincs
    Dánia +45 70 20 55 15
    Canon Dánia
    Kizárólag Dánia szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket). A távol eső területekre nem terjed ki.
    Észtország +372 630 0530
    overall@overall.ee
    Általános
    Nincs
    Finnország +358 (020) 366 466
    (A hívásokért percenként 0,15 centet számolnak fel, amennyiben vezetékes vonalon telefonál. A hívásdíjak mobilszolgáltatónként eltérőek lehetnek. Kérjen további tájékoztatást telefonszolgáltatójától.)
    Canon Finnország
    Kizárólag Finnország szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket). A távol eső területekre nem terjed ki.
    Franciaország +33 (0)1 70 48 05 00
    Canon France
    Kizárólag Franciaország szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket).
    Németország 069 2999 3680
    Canon Németország
    Kizárólag Németország szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket).
    Görögország Intersys SA
    +30 210 9554 007
    intersys@intersys.gr
    www.intersys.gr
    Nincs
    Digimark
    +30 210 2518 666
    sales@digimark.gr
    www.digimark.gr
    Kizárólag Athénban érhető el
    Magyarország +36 (06)1 235 53 15
    Canon Magyarország
    Nincs
    Izland +354 569 77 60
    Origo
    Nincs
    Írország +353 16 990 990
    Canon Ireland
    Kizárólag Írország szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket).
    Olaszország +39 02 3859 2000
    Canon Olaszország
    Nincs
    Lettország +371 67 20 40 80
    info@ibs.canon.lv
    I B Serviss
    Nincs
    Litvánia +370 5 239 5510
    Orgsis
    Nincs
    Luxemburg +352 27 302 054
    Canon Luxemburg
    Nincs
    Málta Avantech
    (356)21488800
    service@avantech.com.mt
    https://www.avantech.com.mt/
    Nincs
    Norvégia +47 23 50 01 43
    Canon Norvégia
    Kizárólag Norvégia szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket). A távol eső területekre nem terjed ki.
    Lengyelország +48 22 583 4307
    Canon Lengyelország
    Kizárólag Lengyelország szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket).
    Portugália +351 21 424 51 90
    Canon Portugália
    Kizárólag Portugália szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket).
    Románia Sama Consul
    +40 21 2423094
    service@sama.ro
    www.sama.ro
    Nincs
    Expert Line
    +40 21 3202440
    secretariat@expertline.ro
    http://www.expertline.ro
    Nincs
    Szlovákia +421 (0)250 102 612
    Canon Szlovákia
    Nincs
    Szlovénia BIROTEHNA d.o.o.
    01 585 37 77
    info@birotehna.si
    www.birotehna.si
    Nincs
    Spanyolország +34 91 375 45 55
    Canon Spanyolország
    Nincs
    Svédország +46 (0)8 519 923 69
    Canon Svédország
    Kizárólag Svédország szárazföldi területe (beleértve Gotlandot és a hídon megközelíthető szigeteket). A távol eső területekre nem terjed ki.
    Svájc +41 22 567 58 58
    Canon Svájc (francia)
    Canon Svájc (német)
    Nincs
    Hollandia +31 (0)20 721 91 03
    Canon Hollandia
    Kizárólag Hollandia szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket).
    Egyesült Királyság 1 237 5910
    Canon UK
    Kizárólag az Egyesült Királyság szárazföldi területe (beleértve a hídon megközelíthető szigeteket).

További ajánlatok…

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.

Sorozatszám

Találja meg terméke sorozatszámát.

Újrafelhasználás

Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról