Warranty_Page_Image

A Canon European Warranty System jótállással kapcsolatos információk

Amennyiben egy Canon termék meghibásodik, ügyfeleink a Canon European Warranty System (Canon európai jótállás - EWS) alá tartoznak, amelynek keretében ügyfeleink a vásárlás után meghatározott ideig ingyenes javítási szolgáltatást vehetnek igénybe (a jótállási feltételek értelmében).

Az EWS két különböző szolgáltatást foglal magában. Azt, hogy Ön esetében melyik szolgáltatást nyújtják, az Ön lakóhelye és az Ön által megvásárolt termék határozza meg.


A legtöbb Canon fogyasztási cikkre a szervizszolgáltatás („RTB- „Return To Base”) biztosított; ez azt jelenti, hogy amennyiben egy terméknél gyártási hiba merül fel a jótállási időszak alatt, azt be kell vinni egy Canon által elfogadott márkaszervizbe, ahol ingyenesen megjavítják a Canon által meghatalmazott szakemberek. A kijavítást követően Ön a terméket visszakapja.

Helyszíni szolgáltatás biztosított az ezzel támogatott lézer és tintasugaras termékekre (csak bizonyos meghatározott országokban). A támogatott termékek listája lejjebb, a helyszíni szolgáltatási feltételek című részben található.

Amennyiben egy helyszíni szolgáltatással támogatott terméknél gyártási hiba merül fel a jótállási időszak alatt, jótállás keretében az alábbi helyszíni szolgáltatás valamelyike biztosított:

  • Helyszíni szerelés (szakember által)

  • Helyszíni csere (futár által)

Abban az esetben, ha a helyszíni szolgáltatásra vonatkozó jótállási feltételek nem szerepelnek az alábbi felsorolásban, az Ön országában a helyszíni szolgáltatás nem vehető igénybe. Ebben az esetben jótállás keretében csak a szervizszolgáltatás („RTB- „Return To Base”) biztosított.



EWS garancia – áttekintő GYIK

Kérdés: Milyen garancia vonatkozik az Európa területén vásárolt Canon termékekre?

Válasz: A következő országok területén vásárolt termékekre a Canon általában a European Warranty System (EWS) rendszert alkalmazza:

Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Izland, Írország, Lettország, Lengyelország, Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svájc és Svédország.

Kérjük, tekintse meg a jótállásra vonatkozó teljes Felhasználási feltételeket.


Kérdés: A European Warranty System (EWS) jótállási rendszerbe való jelentkezéshez vagy a garancia aktiválásához a Canonnál fizikailag is regisztrálnom kell a termékemet?

Válasz: A vásárlókra általában nem vonatkoznak jogi követelmények a termékek EWS jótállási rendszerbe garancia céljából való regisztrálásával kapcsolatban. Ha egy terméket Canon iD azonosítón keresztül regisztrál a Canonnál, célzott promóciós anyagokat és frissítéseket küldhetünk a termékre vonatkozóan. Egyes alkalmi promóciós garanciák igénybe vételéhez regisztrálni kell a Canonnál, a promóció részletes szerződési feltételei azonban erre is kitérnek, amennyiben erre szükség van.


Kérdés: Canon termék vásárlása esetén a doboz milyen jótállásra vonatkozó információkat tartalmaz?

Válasz: Azokban az országokban, ahol a European Warranty System (EWS) érvényes, minden termék doboza egy EWS jótállási jegyet is tartalmaz. Ez az alábbi példákban láthatóhoz hasonlít: 



Kérdés: European Warranty System (EWS) garanciám regisztrálásához ki kell-e töltenem és vissza kell-e küldenem valamilyen dokumentációt a Canonnak?

Válasz: A European Warranty System (EWS) jótállási rendszerbe való regisztráláshoz nincs szükség dokumentáció visszaküldésére a Canon részére. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat.


Kérdés: Milyen dokumentációra van szükség European Warranty System (EWS) garanciális javítás igényléséhez?

Válasz: Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat. A promóciós jótállási ajánlatok további követelményeket tartalmazhatnak, ezért ezzel kapcsolatban tekintse meg az adott promóciós ajánlat részletes szerződési feltételeit (ha van ilyen)


Kérdés: Hogyan regisztrálhatok egy European Warranty System jótállást a Canonnál, ha a terméket ajándékba kaptam?

Válasz: A vásárlókra általában nem vonatkoznak jogi követelmények a termékek EWS jótállási rendszerbe garancia céljából való regisztrálásával kapcsolatban. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentum felmutatása az ajándékba kapott termékek esetében is kötelező.


Kérdés: Egy Canon European Warranty System (EWS) garancia általában mennyi ideig érvényes?

Válasz: A Canon termékekre általában 2 éves European Warranty System garancia vonatkozik. Ez alól lehetnek, és vannak is kivételek, például ha a viszonteladók további promóciós garanciát kínálnak. Amennyiben kérdése van ezzel kapcsolatban, tekintse meg a Canon adott országra vonatkozó támogatási weboldalát, vagy forduljon viszonteladójához (viszonteladói garanciakiterjesztés esetén).


Kérdés: Ha egy Canon terméket olyan országban vásároltam, amelynek területén nem érvényes a Canon European Warranty System (EWS) jótállási rendszere, vonatkozik-e a European Warranty System (EWS) jótállás a termékre, ha én magam egy EWS tagország lakosa vagyok?

Válasz: A termékekre vonatkozó speciális garancia részletei általában megtalálhatók a termék dobozában. A termékekre általában az adott eladási régióban érvényes garancia vonatkozik, a vásárlóknak pedig ebbe a régióba kell visszaküldeniük a garanciális javítást igénylő termékeket. A Canon általában nem nyújt általános jótállást, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik.


Kérdés: Ha egy Canon termék megvásárlását követően úgy döntök, hogy az adott European Warranty System (EWS) jótállási időszak alatt másnak adom/eladom, a termékkel együtt az EWS garancia is átruházódik-e?

Válasz: Igen, a Canon termékekre aktuális tulajdonosuktól függetlenül vonatkozik a European Warranty System (EWS) garancia. A garancia kezdő és záróidőpontja ugyanakkor az eredeti vásárlás időpontjára vonatkozik, nem pedig az azt követő eladásra. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat.


Kérdés: Ha megvásárolt Canon termékemre érvényes a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer, és olyan országba utazom, amelynek területére az EWS nem vonatkozik, a termék pedig javításra szorul, jár-e a garanciális javítás?

Válasz: A Canon garanciák gyakorlatilag csak azon régiókban érvényesek, amelyek területén a terméket eladták, és amelyekre az adott termék dobozában található garancia részletei vonatkoznak. A Canon általában nem nyújt általános jótállást, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik. A Canon ügyfeleinek ezért mindig azt javasoljuk, hogy vegyék fel a kapcsolatot a helyi Canon márkaképviselettel, és tájékozódjanak a segítségnyújtás módjáról. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a javítási szolgáltatásért először fizetnie kell, majd az összeget megpróbálhatja visszaigényelni a Canontól (ez csak akkor van így, ha a hiba az EWS hatálya alá tartozik – a nem rendeltetésszerű használat például nem), amikor visszatér a European Warranty System (EWS) régió területére. A visszaigényléshez minden esetben javasoljuk, hogy szerezze be a felmerülő költségekkel/elvégzett javításokkal kapcsolatos összes dokumentációt.



További ajánlatok…

Feedback