Kiterjesztett projektorgarancia
Minden az Európai Gazdasági Terület („EGT” – azaz az EU, Izland, Lichtenstein, Norvégia), valamint Svájc területén történő használatra gyártott és ott vásárolt Canon projektorra a Canon 3 éves European Warranty System (EWS) jótállása vonatkozik. A Canon EWS garantálja, hogy amennyiben a termék az első 3 év során javítást igényel, az alkatrészek és a munkavégzés teljes költségét a Canon fedezi. A normál EWS jótállás értelmében ugyanakkor a termék hivatalos szervizközpontba történő visszaküldésének költségei a vásárlót terhelik. Amennyiben a javítás gazdaságtalannak bizonyul, a Canon úgy dönthet, hogy a terméket egy vele azonos vagy jobb specifikációjú új modellre cseréli. A normál EWS séma a javítás során önmagában nem biztosít a vásárló részére semmiféle kiegészítő támogatást.
A fentiek mellet ráadásul, ahol csak lehetséges, az EGT és Svájc területén vásárolt XEED és LX beépíthető modellekhez most ingyenes „3 éves kiterjesztett projektorgaranciát” is nyújtunk, amelynek értelmében a vásárlónak, ha terméke javítás alatt áll, a „következő napon”* csereprojektort biztosítunk. A kiterjesztett projektorgarancia csak az alább felsorolt jogosult országokban és jogosult modellek esetében érhető el. Amennyiben erre szükség van, a garancia a vásárlót a vásárlástól számított három éven belül, a vásárlást igazoló dokumentum felmutatása ellenében az eredeti termékkel azonos vagy jobb specifikációjú csereprojektor használatára jogosítja a hibás termék javítására vonatkozó időszakban. A hibás készüléket a vásárló visszakapja – a csereprojektor nem az eredeti termék állandó helyettesítésére szolgál.
* A „következő nap” az jelenti, hogy ahol csak lehetséges, a csereigény benyújtását követő napon csereprojektort biztosítunk, amennyiben az igénylést a vásárló 11:00 óra előtt leadja, 11:00 óra után, hétvégén vagy munkaszüneti napokon beérkezett igénylések esetén pedig két nappal később. Ez a kölcsönzési szolgáltatás az általános használati feltételek hatálya alá tartozik.
Kiterjesztett projektorgarancia
- A kiterjesztett projektorgaranciát a normál EWS jótállást kiegészítve biztosítjuk (az EWS jótállás feltételeinek módosítása nélkül). A szolgáltatás értelmében a vásárlónak a garanciális javítás idejére csereprojektort biztosítunk a következő speciális kiegészítő használati feltételekkel. A szolgáltatás csak az eredeti vásárlást követő 3 éven belül vehető igénybe.
- Az ajánlat csak a Canon által az Európai Unió országai, valamint Izland, Lichtenstein, Norvégia és Svájc területére behozni vagy ott értékesíteni kívánt termékekre érvényes. A kiterjesztett projektorgarancia csak akkor vehető igénybe, ha a készüléket ezen országok valamelyikében vásárolták meg.
- A szolgáltatás az XEED WUX400ST, WX450ST, WUX450ST, WUX450, WUX4000, WX520, WUX500, WUX5000, SX6000, WX6000, WUX6000, WUX6010, 4K500ST, valamint az LX-MW500, LX-MU500, LX-MU700, LX-MU600Z és LX-MU800Z projektorra és azok „orvosi” változataira vonatkozik. Nem vehető igénybe semmilyen más készülék esetén, és nem váltható készpénzre.
- A szolgáltatás csak a következő jogosult országokban érhető el: Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Szlovákia, Spanyolország, Svédország, Svájc és az Egyesült Királyság.
- Észtország, Lettország és Litvánia területén a kiterjesztett projektorgarancia csak a 2016. január 1-én vagy azt követően vásárolt jogosult projektortípusok esetén vehető igénybe.
- A kiterjesztett projektorgarancia használatához fel kell mutatni a vásárlást igazoló dokumentumot. A Canon fenntartja a jogot az ingyenes garanciaszolgáltatás (vagy a kiterjesztett projektorgarancia használatának) megtagadására, amennyiben a megfelelő dokumentumokat nem mutatják be, illetve ha az adatok hiányosak vagy nem megfelelőek.
- Probléma esetén a tulajdonos, illetve a rendszerintegrátor, aki üzembe helyezte a készüléket, is kezdeményezheti a kiterjesztett projektorgarancia igénybe vételét.
- A szolgáltatás igénybe vételére vonatkozó összes igénylést a helyi Canon ügyfélszolgálat felé, telefonon keresztül kell benyújtani.
- A Canon ügyfélszolgálatának munkatársa a probléma okának megállapítása érdekében további adatok megadását kérheti a cserekészülék szállítását megelőzően.
- A „következő nap” az jelenti, hogy ahol csak lehetséges, a csereigény benyújtását követő napon csereterméket biztosítunk, amennyiben az igénylést a vásárló 11:00 óra előtt leadja, 11:00 óra után, hétvégén vagy munkaszüneti napokon beérkezett igénylések esetén pedig két nappal később.
- A cserekészülék átvételét követően a meghibásodott projektort a vásárlónak, illetve a rendszerintegrátornak kell eljuttatnia a megfelelő helyre.
- A csereprojektort a megjavított készülék kézhez kapását követő 5 napon belül vissza kell juttatni a Canon részére. Ez a vásárló, illetve a rendszerintegrátor felelőssége.
- A szolgáltatás igénybevétele során felmerülő összes szállítási költség a Canont terheli.
- A Canon nem felelős sem a meghibásodott projektor, sem a cserekészülék le- és felszereléséért.
- A Canon a Canon általános cserefeltételei értelmében csereprojektort biztosít a vásárlók, illetve azok rendszerintegrátorai részére, akiknek, amennyiben a kiterjesztett projektorgarancia keretében elfogadják a csereprojektorra vonatkozó ajánlatot, el kell fogadniuk és be kell tartaniuk ezeket a feltételeket. A vásárlóknak, illetve rendszerintegrátoraiknak minden egyes cserébe kapott elemet eredeti állapotában kell visszajuttatniuk, valamint a cserefelszerelés bármely elemének elvesztéséért, megrongálódásért vagy ellopásáért ők felelnek, és a Canon kötelezheti őket a javítás vagy a csere költségeinek megtérítésére. A vásárlóknak, illetve rendszerintegrátoraiknak javasolt megfelelő biztosítás megkötése, amely fedezi a cserefelszerelés esetleges költségeit.
- Az ajánlat nem érinti az Ön vonatkozó nemzeti törvények alapján hatályos törvényes jogait.
- Az ajánlat kibocsátója a Canon Europa N.V., Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Hollandia.
- A használati feltételek és az ajánlat annak az országnak a törvényei hatálya alá esnek és azok figyelembevételével jöttek létre, ahol a terméket használják és ahol a szolgáltatásokat nyújtják. Bármilyen, a kiterjesztett projektorgaranciával kapcsolatos jogvita eldöntése az illetékes bíróságok kizárólagos hatáskörébe tartozik.
Kiterjesztett projektorgarancia – áttekintő GYIK
Kérdés: Hol érhető el a kiterjesztett projektorgarancia?
Válasz: A szolgáltatás csak a következő jogosult országokban érhető el: Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Szlovákia, Spanyolország, Svédország, Svájc és az Egyesült Királyság.
2016. január 1-től kezdődően Észtország, Lettország és Litvánia vásárlói is jogosultak a kiterjesztett projektorgarancia igénybe vételére. Ezekben az országokban a szolgáltatás csak a 2016. január 1-én vagy azt követően vásárolt jogosult projektortípusok esetén vehető igénybe.
Kérdés: Ki kezdeményezheti a kiterjesztett projektorgarancia igénybe vételét?
Válasz: A termék meghibásodása esetén a vásárló, illetve a rendszerintegrátor is kezdeményezheti az eljárást. A cseretermék a hibás termék meghatározását (az általános használati feltételek hatálya alatt) és a felajánlott cserekészülék elfogadását követően kerül szállításra.
Kérdés: Kivel vegyem fel a kapcsolatot, ha igénybe szeretném venni a kiterjesztett projektorgaranciát?
Válasz: A vásárlók, illetve rendszerintegrátoraik a megfelelő helyi Canon ügyfélszolgálattal vehetik fel a kapcsolatot. A Canon minden releváns információt (azaz hibaadatot) rögzít, és elsőfokú vizsgálatot végez a hiba lehetséges okáról. Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, a Canon másodfokú támogatást nyújtó részlege felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, illetve a rendszerintegrátorral. Amennyiben a hiba beigazolódik és javítás javasolt, egy az eredeti termékkel megegyező (vagy jobb specifikációjú) cserekészüléket ajánlunk fel.
Kérdés: Mennyi ideig tart a csereprojektor szállítása?
Válasz: Ahol csak lehetséges, a csereigény benyújtását követő napon csereprojektort biztosítunk, amennyiben az igénylést a vásárló 11:00 óra előtt leadja, 11:00 óra után, hétvégén vagy munkaszüneti napokon beérkezett igénylések esetén pedig két nappal később.
Kérdés: Hová szállítják a csereprojektort?
Válasz: A csereprojektorok a rendszerintegrátorhoz vagy közvetlenül a vásárlóhoz kerülnek szállításra (amennyiben a vásárló megfelelő technikai tudással rendelkezik a telepítés végrehajtásához).
Kérdés: Mi történik, miután megkapom a csereprojektort?
Válasz: A csereprojektor kézhez kapását követően a hibás projektort a rendszerintegrátornak, illetve a vásárlónak kell visszaküldenie a Canon részére. A hibás termék visszaküldéséhez szállítási címkét biztosítunk, amelyet a mellékelt szállítókartonra kell helyezni. A hibás termék elszállításának mielőbbi megszervezése érdekében vegye fel a kapcsolatot a szállítási céggel. A szolgáltatás igénybevétele során felmerülő összes szállítási költség a Canont terheli.
Kérdés: Mi történik a hibás projektor javítását követően?
Válasz: A csereprojektort a megjavított készülék kézhez kapását követő 5 napon belül vissza kell juttatni a Canon részére. Ez a rendszerintegrátor, illetve a vásárló felelőssége. A cseretermék visszaküldéséhez szállítási címkét biztosítunk, amelyet a mellékelt szállítókartonra kell helyezni. A cseretermék elszállításának megszervezése érdekében vegye fel a kapcsolatot a szállítási céggel. A szolgáltatás igénybevétele során felmerülő összes szállítási költség a Canont terheli.
Kérdés: Ki a felelős a hibás projektor eltávolításáért és a javítást követő visszaállításáért?
Válasz: A Canon nem felelős az eredeti projektor eltávolításáért és visszaállításáért. Ez a vásárló, illetve a rendszerintegrátor felelőssége.
Kérdés: Ki a felelős a csereprojektor beszereléséért és a javítást követő eltávolításáért?
Válasz: A Canon nem felelős a csereprojektor beszereléséért és eltávolításáért. Ez a vásárló, illetve a rendszerintegrátor felelőssége.
Kérdés: Milyen következményekkel jár a cserekészülék elvesztése, megrongálódása vagy ellopása?
Válasz: A Canon a Canon általános cserefeltételei értelmében csereprojektort biztosít a vásárlók, illetve azok rendszerintegrátorai részére, akiknek, amennyiben a kiterjesztett projektorgarancia keretében elfogadják a csereprojektorra vonatkozó ajánlatot, el kell fogadniuk és be kell tartaniuk ezeket a feltételeket. A vásárlóknak, illetve rendszerintegrátoraiknak minden egyes cserébe kapott elemet eredeti állapotában kell visszajuttatniuk, valamint a cserefelszerelés bármely elemének elvesztéséért, megrongálódásért vagy ellopásáért ők felelnek, és a Canon kötelezheti őket a javítás vagy a csere költségeinek megtérítésére. A vásárlóknak, illetve rendszerintegrátoraiknak javasolt megfelelő biztosítás megkötése, amely fedezi a cserefelszerelés esetleges költségeit.
Az alábbi táblázat azokat az országokat tünteti fel, amelyek a kiterjesztett projektorgaranciát kínálják. Bővebb tájékoztatásért tekintse át az általános használati feltételeket. Az egyes országokhoz tartozó kapcsolati adatok alább olvashatók.
Tájékoztatjuk, hogy ahol elérhető, a kiterjesztett projektorgaranciát kizárólag az erre jogosult termékekre biztosítjuk.
Ország | Ügyfélszolgálat kapcsolati adatai |
Ausztria |
+43 1 360 277 45 67 |
Belgium |
+32 (0)2 620 01 97 |
Csehország |
+420 296 335 619
|
Dánia |
+45 70 20 55 15 |
Észtország |
+372 630 0530
|
Finnország |
+358 (020) 366 466
|
Franciaország |
+33 (0)1 70 48 05 00 |
Németország |
069 2999 3680 |
Magyarország |
+36 (06)1 235 53 15 |
Írország |
+353 16 990 990 |
Olaszország |
+39 02 3859 2000 |
Lettország |
+371 67 38 75 10
|
Litvánia |
+370 5 215 9966 |
Luxemburg |
+352 27 302 054 |
Norvégia |
+47 23 50 01 43 |
Lengyelország |
+48 22 583 4307 |
Portugália |
+351 21 424 51 90 |
Szlovákia |
+421 (0)250 102 612 |
Spanyolország |
+34 91 375 45 55 |
Svédország |
+46 (0)8 519 923 69 |
Svájc |
+41 22 567 58 58 |
Hollandia |
+31 (0)20 721 91 03 |
Egyesült Királyság |
+44 (0)207 660 0186 |
A hívások díja aktuális mobil- vagy vezetékes szolgáltatója földrajzi helyzetétől függ. A pontos díjakról előbb érdeklődjön szolgáltatójánál.
A kiterjesztett projektorgaranciára jogosult országok
A European Warranty System (EWS) jótállási rendszer következő tagországai nyújtanak kiterjesztett projektorgaranciát:
Ausztria
|
Belgium
|
Csehország
|
Dánia | Észtország* |
Finnország | Franciaország | Németország | Magyarország | Írország |
Olaszország | Lettország* | Litvánia* | Luxemburg | Hollandia |
Norvégia | Lengyelország | Portugália | Svájc | Szlovákia |
Spanyolország | Svédország | Egyesült Királyság |
*Észtország, Lettország és Litvánia területén a kiterjesztett projektorgarancia csak a 2016. január 1-én vagy azt követően vásárolt jogosult projektortípusok esetén vehető igénybe.
A kiterjesztett projektorgaranciára jogosult modellek
A kiterjesztett projektorgarancia a következő modellek esetén vehető igénybe:
XEED
XEED WUX400ST
|
XEED WX450ST |
XEED WUX450ST
|
XEED WUX450 |
XEED WUX4000
|
XEED WX520 |
XEED WUX500
|
XEED WUX5000 |
XEED SX6000 | XEED WX6000 |
XEED WUX6000 |
XEED WUX6010 |
XEED 4K500ST | A listában szereplő modellek orvosi változatai |
LX
LX-MU500 | LX-MU600Z
|
LX-MU700 | LX-MU800Z
|
LX-MW500 | A listában szereplő modellek orvosi változatai |