Miben segíthetünk?
Azért vagyunk itt, hogy segítsünk megválaszolni a kérdéseit, megoldani a problémákat és elküldeni a szálmlálóállásokat.
Miben segíthetünk?
Válasszon az alábbi lehetőségek közül a szükséges támogatás igénybevételéhez.
Kapcsolat
Kezdjük a termék azonosításával
Változtatási kérés
A változtatási kérés indításához adja meg a terméket az alábbi mezőben.
Szerződéssel kapcsolatos kérdés
A szerződéssel kapcsolatos kérdés beküldéséhez adja meg a terméket az alábbi mezőben.
Számlához kapcsolódó kérdés
A számlával kapcsolatos kérdés beküldéséhez adja meg a terméket az alábbi mezőben.
Lekérdezés az Önkiszolgáló Portálon
Az önkiszolgáló portálon történő lekérdezés elindításához adja meg a terméket az alábbi mezőben.
Kérdése
Kérjük, használja az alábbi űrlapot a kérdés jellegének meghatározásához
Kérdése
Kérjük, használja az alábbi űrlapot a kérdés jellegének meghatározásához
Köszönjük!
Örömünkre szolgál, hogy a segítségére lehettünk
Ha további segítségre van szüksége, az alábbi lehetőségek közül válassza ki a megfelelőt.
Kapcsolat
Hétfő péntek
9:00 - 17:00
A hívás díja a telefonszolgáltatótól és díj csomagtól függően változhat. A pontos hívásdíjakért kérjük, keresse fel telefonszolgáltatóját.
A telefonbeszélgetés folyamán további adatokat kérhetnek Öntől. Ajánljuk, hogy a terméket és az alábbi adatokat tartsa kéznél a beszélgetés idején:
- Pontos modellnév
- a készülék sorozatszáma (Hogyan találja meg a sorozatszámot)
- a számítógépre telepített operációs rendszer, ha van ilyen (Hogyan kell azonosítani az operációs rendszert)
- ha korábban már felvette a kapcsolatot központunkkal, akkor a legutóbbi kapcsolat hivatkozási száma, hogy ne kelljen adatait újra rögzítenünk
Alternatív módszer: E-mail
Átlagos válaszadási idő:
Általános/műszaki támogatás: 3-5 munkanap
Canon áruház: 2-4 munkaóra
Kapcsolat
- Termék pontos neve
- Készülék sorozatszáma (Hol olvasható le a sorozatszám?)
- A számítógépre telepített operációs rendszer (Az operációs rendszer meghatározása)
- Ügyfélszolgálatunkkal korábban felvett kapcsolat(ok) hivatkozási száma
Alternatív módszer: E-mail
Átlagos válaszadási idő:
Általános/műszaki támogatás: 3-5 munkanap
Canon áruház: 2-4 munkaóra
Köszönjük!
A rendszer sikeresen elküldte a kérdését a Canon ügyfélszolgálatának!
Hamarosan egy automatikus e-mailt kap, amelyben megerősítjük a kérése beérkezését, és lehetőleg 1–2 munkanapon belül válaszol egy ügynök.
Egyes internetszolgáltatók nem kívánt üzenetnek vélik a kapott választ, és blokkolják az üzenetet. Annak érdekében, hogy biztosan megkapja a válaszüzenetet, vegye fel a donotreply@canon-europe.com címet a címjegyzékébe.
Ha 1-2 munkanap elteltével sem kap választ, arra kérjük, nézze meg, nem került-e az általunk küldött üzenet a „Levélszemét”, „Tömeges levelek”, „Ismeretlen”, „Kuka”, „Spam” vagy hasonló elnevezésű mappába.
Egyes internetszolgáltatók nem kívánt üzenetnek vélik a kapott választ, és blokkolják az üzenetet. Annak érdekében, hogy biztosan megkapja a válaszüzenetet, vegye fel a donotreply@canon-europe.com címet a címjegyzékébe.
Ha 1-2 munkanap elteltével sem kap választ, arra kérjük, nézze meg, nem került-e az általunk küldött üzenet a „Levélszemét”, „Tömeges levelek”, „Ismeretlen”, „Kuka”, „Spam” vagy hasonló elnevezésű mappába.
Köszönjük!
Üzenetét sikeresen elküldtük a Canon Services & Support részére.
Arra törekszünk, hogy a következő 1-2 normál munkaórán* belül válaszoljunk az üzenetére, de csúcsidőben kicsit tovább tarthat a válaszadás.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes internetszolgáltatók nem kívánt üzenetnek vélik a kapott választ, és blokkolják az üzenetet. Kérjük, ellenőrizze a „levélszemét” vagy „spam” mappáit is, előfordulhat, hogy a válasz odakerült.
*kivéve a hétvégéket és a munkaszüneti napokat