Visszatérés a munkába

Ezen az oldalon tippeket talál az olyan gyakori problémák megoldásához, amelyekkel a hosszabb ideig tartó csökkentett használat vagy használaton kívüli állapot után szembesülhet a uniFLOW Online és a nyomtatási berendezések esetében.
Work professional strengthening security and compliance

uniFLOW

  • Ha a nyomtatóberendezés hosszú ideje nem csatlakozik a uniFLOW Online rendszerhez, előfordulhat, hogy újra kell aktiválni a hivatkozást. Az alábbi hivatkozás bemutatja, hogy hogyan állapíthatja meg azt, hogy a hivatkozást vissza kell-e állítani, és hogy hogyan teheti ezt meg Ön vagy az IT-rendszergazda.

    A uniFLOW Online rendszerrel kapcsolatos további információkért látogasson el a következő weboldalakra: uniFLOW Online útmutató az első lépésekhez

imageRUNNER/imageRUNNER ADVANCE


Az alábbiakban a használaton kívüli készülékeket érintő néhány gyakori probléma és lehetséges megoldásuk olvasható.

  • A papír természetes anyagból készült termék, ezért érzékeny a levegő páratartalmának ingadozásaira. A környezeti hőmérséklet hirtelen változása következtében – különösen a központi fűtés ki- és bekapcsolásakor – a készülékben lévő papír párásodhat. Ez pedig papírelakadást eredményezhet.

    Végezze el a következő lépéseket:

    1. Vegye ki az összes papírt a nyomtatóból.
    2. Válasszon egy új, akklimatizált papírköteget.
    3. Vegye ki a papírt a csomagolásból vagy a dobozból, és lazítsa meg a köteget.
    4. Vegye ki az első és az utolsó lapot.
    5. Töltse be a papírt a nyomtatóba úgy, hogy a csomagoláson vagy a dobozon lévő nyíl az elsőként nyomtatandó papír oldala felé mutasson.

  • Az utasításokért töltse le a kézikönyvet a támogatási oldalunkról.

  • Előfordulhat, hogy a minőség nem olyan jó, mint a készülék első használatakor. Lehetséges, hogy a használaton kívüli időszakban páralecsapódás képződött, amely a színes eszközökön a leginkább megfigyelhető. Előfordulhat, hogy a probléma megoldásához a készüléket néhány órán át normál használaton kell akklimatizálni.

    Ha a probléma továbbra is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket:

    • Cserélje ki a papírt újra
    • Futtassa a „Cleaning inside the main unit” (Tisztítás a főegységen belül) felhasználói karbantartási módot
    • Ha a nyomtatás eredménye nem megfelelő, módosítsa a beállításokat

  • Lehetséges, hogy megszakadt a kapcsolat; indítsa újra a készüléket. Várjon 15–45 percet, hogy meggyőződhessen arról, hogy a kapcsolat teljesen létrejött-e, és ellenőrizze, hogy ez megoldja-e a problémát.

    1. A kezelőpanelen nyomja meg az [123] gombot
    2. Válassza ki a [Monitoring Service] (Felügyeleti szolgáltatás) lehetőséget
    3. Válassza a [Communications Test] (Kommunikációs teszt) lehetőséget
    4. Válassza a [Start Test] (Teszt indítása) lehetőséget

    Ezt követően a „Communications successful” (Sikeres kommunikáció) üzenetnek kell megjelennie. Amennyiben hibakód jelenik meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

    További segítségért látogasson el támogatási weboldalunkra.

  • Ellenőrizze és tisztítsa meg a lapadagolót.

    • Ellenőrizze, hogy a hálózati tápellátás be van-e kapcsolva.
    • Ellenőrizze, hogy a hálózati kábel megfelelően csatlakoztatva van-e a készülékhez.
    • Ellenőrizze, hogy készülék BE van-e kapcsolva.
    • Világít az (Energiatakarékos mód)? Ha világít, nyomja meg az (Energiatakarékos mód) gombját az Alvó üzemmód megszakításához.

    Ha a készülék továbbra sem kapcsol be, vegye fel velünk a kapcsolatot.

    • Ellenőrizze a felhasználónevet és a jelszót.
    • Ellenőrizze, hogy a készülék csatlakozik-e a hálózathoz.
    • Ellenőrizze, hogy a készülék órája a megfelelő időpontra és dátumra van-e állítva.

    • Ellenőrizze, hogy a készülék csatlakozik-e a hálózathoz.
    • Ellenőrizze, hogy a távoli rendszer elérhető-e.
    • Ellenőrizze, hogy történt-e olyan infrastruktúra-módosítás, amely szükségessé teheti az eszközbeállítások újrakonfigurálását.

  • Az egyéb megjelenő hibakódokkal és üzenetekkel kapcsolatos segítségért látogasson el a hibakódok oldalára.

imagePROGRAF

  • Az egyéb megjelenő hibakódokkal és üzenetekkel kapcsolatos segítségért látogasson el a hibakódok oldalára.

Dokumentumolvasók

    • Imprinteres lapolvasók: lehetséges, hogy az imprinterkazetta kiszáradt. Megoldásként próbálja nedves ronggyal áttörölni a kazettát, vagy rendeljen cserepatronokat.
    • Egyes esetekben az adagológörgők alakja deformálódhat, a nyomás és a ritka használat miatt pedig lapos felszín képződik, ami a papír helytelen adagolását eredményezi. Ebben az esetben rendeljen cseregörgőkészletet.

    A hibakódokkal, illesztőprogramokkal, készülékszoftverrel, kézikönyvekkel és más típusokhoz használható szoftverekkel kapcsolatban látogasson el támogatási oldalunkra.

Tisztítás

  • Standard támogatási folyamatunk részeként technikusaink mindig gondoskodnak arról, hogy az eszközt a későbbiekben, a szigorú szabványoknak megfelelően alaposan megtisztítsák. Ezt követően javasoljuk a készülék kézikönyvében található tisztítási irányelvek követését. (A kézikönyvek másolatait a támogatási oldalunkról töltheti le.)

    A jelenlegi helyzetben számos ügyfél bevált gyakorlati tanácsokat kért tőlünk az eszközök közös érintkezési területeinek megtisztításával kapcsolatban. Javasoljuk, hogy kövesse az alábbi utasításokat. Ne feledje azonban, hogy ezek a tisztítási irányelvek nem garantálják a koronavírussal szembeni hatékonyságot. Az alkoholalapú tisztítószerek hatékonyságáról azok gyártójánál érdeklődhet.

    • Hajtsa végre az előírt leállítási folyamatot, és a tisztítás előtt válassza le a készüléket a hálózati áramforrásról.
    • A fertőtlenítéshez használjon alkoholalapú tisztítószerrel átitatott puha rongyot. Törölje le azokat a részeket, amelyeket a felhasználók megérinthetnek, például a kezelőpanelek számgombjait, az érintőképernyőket, a fedeleket és a fogantyúkat.
    • Soha ne permetezzen alkoholt vagy más fertőtlenítőszert közvetlenül olyan területekre, ahol a folyadék bekerülhet a készülékbe, például az érintőképernyő széleire vagy a számgombokra. Ügyeljen arra, hogy ezekre a területekre ne cseppenjen folyadék.
    • Az alkohol típusától vagy az alkalmazott törlési módszertől függően a nyomtató külseje elszíneződhet vagy elveszítheti a színét, azonban ez nem befolyásolja a nyomtató működését.
    • Vegye figyelembe, hogy egyes kereskedelmi termékek, például a nedves törlőkendők nem alkoholos összetevőket is tartalmazhatnak, ezért ezek használata nem ajánlott.
    • A Canon az alkoholalapú tisztítószerek tekintetében nem ajánl konkrét márkát vagy gyártót. Javasoljuk azonban, hogy legalább 60% alkoholt tartalmazó tisztítószert használjon. Ne feledje, hogy az alkohol gyúlékony folyadék, ezért soha ne használja tűz közelében.

    Ha továbbra is problémák állnak fenn, vagy netán üzleti igényei megváltoztak a munkába való visszatéréskor, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot további támogatásért.

    A megnövekedett hívásmennyiség miatt a szokásosnál valamivel hosszabb várakozási idő lehetséges. Megértését kérjük szolgáltatásaink nyújtásával kapcsolatban ezen rendkívüli körülmények mellett.

További ajánlatok…

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.

Sorozatszám

Találja meg terméke sorozatszámát.

Újrafelhasználás

Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról