Enjoy a reward on compatible lenses
alt text goes here

HASZNÁLD KI A KOMPATIBILIS OBJEKTÍVEKRE VONATKOZÓ AJÁNLATOT*

A promóció keretében a termékek és a pénzvisszatérítés összege 2020. 04. 03-tól változhat

IGÉNYLÉS

*Az alábbiakban ismertettet, adott termékekre esetében

*Általános szerződési feltételek érvényesek

Ajánlat

Vásárold meg az adott fényképezőgépek bármelyikét, és párosítsd a tökéletes pillanatok megörökítéséhez illő objektívvel.

Regisztráld az adott fényképezőgépet és a kompatibilis objektívet a promóciós időszakon belül, és akár 500 eurós jutalomban is részesülhetsz!*

Már van benyújtott igénylésed? A nyomon követéséhez kattints az alábbi hivatkozásra.

IGÉNYLÉS NYOMON KÖVETÉSE

Bizonyos EF objektívek

Adott Cinema objektívek

Adott RF objektívek

Bizonyos EF-S objektívek

Adott EF-M objektívek és tartozékok

Hol kapható?

A Canon fogyasztói cikkei megbízható viszonteladóink országos hálózatának üzleteiben szerezhetők be. Az interaktív térkép segít megtalálni a legközelebbi ilyen boltot.

*Általános szerződési feltételek érvényesek

Where to Buy

GYIK

Kérdés: Mikor kapom kézhez a visszatérített összeget?

A regisztrációk érvényesítését követően a Canon igyekszik 28 napon belül elindítani a banki átutalást – vagyis NEM a vásárlás dátumától számított 28 napon belül indítja el az átutalást. Amennyiben a regisztráció hiányos vagy helytelen információkat tartalmaz, ez tovább késlelteti a folyamatot, hiszen a helyes és hiánytalan információk beérkezése után 28 nappal indítjuk el az átutalást. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a Canon nem tehető felelőssé azért, ha a kiskereskedő/eladó helytelenül arról tájékoztatja a vevőket, hogy a visszatérített összeget a vásárlás napjától számított 28 nap múlva kapják kézhez.

Kérdés: Honnan tudom meg, hogy az igénylésem nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha online sikeresen regisztráltál a Canon pénzvisszatérítési promóciójára, a jelentkezésről megerősítő e-mailt kapsz, amely tartalmaz egy hivatkozási számot és személyes belépési adataidat a honlapra, ahol leellenőrizheted a regisztráció és a kifizetési folyamat állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adtál meg, ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk, és e-mailben tájékoztatunk a még szükséges információkról. A hiányzó információk megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezel a megadott webhelyre, majd ott frissíted az adatokat.

Kérdés: Milyen formátumokban lehet feltölteni a regisztrációs folyamathoz szükséges dokumentumokat, és van-e bármilyen méretkorlátozás?

Ne feledd: A feltöltött fájl mérete legfeljebb 4 MB lehet. Csak JPG, TIF és PDF formátumú fájl tölthető fel.

Kérdés: Honnan tudom meg, hogy mikor kerül sor a kifizetés teljesítésére?

Miután sikeresen érvényesítettük a regisztrációt, elindítjuk a kifizetési folyamatot, e-mailben pedig tájékoztatást küldünk arról a dátumról, ameddig várhatóan átutaljuk a kifizetett összeget a megadott számlaszámra.

Kérdés: Hogyan jelenik meg a kifizetett összeg a bankszámlámon?

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a pénzvisszatérítési promóció keretében a Sales Promotions nevében teljesítjük a kifizetéseket, így a banki adatok között valószínűleg ezt a nevet, nem pedig a Canont fogják feltüntetni.

Kérdés: Hitelkártyával fizettem ki a terméket, így miért nem lehet egyszerűen ugyanezen a hitelkártyán jóváírni a visszatérített összeget?

A Canon pénzvisszatérítés keretében jelenleg csak a mi bankunk és a regisztráció során megadott személyes bankszámla közötti banki átutalással lehet kifizetéseket teljesíteni.

Kérdés: Mi a teendő akkor, ha regisztrált számlaadataim bármely eleme megváltozott a Canon pénz-visszatérítési promóciójára történő eredeti regisztrációm óta, és ezért frissíteni szeretném őket?

Banki adataid bármikor frissítheted az Online ügyfélkövetési rendszer segítségével, amely a megadott bejelentkezési adatokkal érhető el. Az adatok frissítése ezzel a módszerrel végezhető el a legbiztonságosabb módon. Ne feledd azonban, hogy ha már közeleg a kifizetés esedékességi dátuma, telefonon is érdemes felvenni velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztass bennünket az adatok küszöbön álló frissítéséről, így a kifizetést biztosan nem a nyilvántartásunkban szereplő régi számlaadatok felhasználásával fogjuk teljesíteni.

Kérdés: Hogyan garantálják számomra a Canon pénz-visszatérítési promóciója keretében megadott bankszámlaadataim biztonságát?

Webhelyünk védelméről a gyors SSL protokoll gondoskodik.

Kérdés: Mi az az SSL?

A Biztonságos csatlakozási felület (Secure-Sockets-Layer = SSL) internetes adattitkosítást lehetővé tevő protokoll, amely segítséget biztosít a webhely felhasználói számára a webhely tulajdonosának azonosításában. Az SSL-protokollt leggyakrabban a webböngészők és a kiszolgálók közötti kommunikáció védelméhez használják. Egyre inkább terjed azonban a felhasználása a kiszolgálók közötti adatátvitelek és a webalapú alkalmazások körében is.

Kérdés: Honnan tudják a webhely látogatói, hogy a webhely használ-e SSL-protokollt?

Amikor a böngésző biztonságos webhelyhez csatlakozik, lekéri a webhely SSL-tanúsítványát, majd ellenőrzi, hogy nem járt-e le, a böngésző által megbízhatónak tartott hitelesítésszolgáltató bocsátotta-e ki, illetve az a webhely használja-e, amely számára kiadták a tanúsítványt. Ha a felsorolt ellenőrzések bármelyike negatív eredménnyel zárul, a böngésző figyelmeztető üzenetet jelenít meg a végfelhasználónak. Ha az ellenőrzés pozitív eredménnyel zárul, a korszerű böngészőkben számos beépített biztonsági jelzés utal az SSL-protokoll engedélyezett voltára.
• Az URL- vagy webcím kezdete a http:// előtagról a következőre változik: https://
• A böngészőablakban látható lakat nyitott állapotúról zártra változik.
• A címsor zöld színű lesz, és megjeleníti a webhely tulajdonosának nevét, ha bővített érvényességű SSL-tanúsítvánnyal védett webhelyhez történik a csatlakozás.
Emellett az is előfordulhat, hogy a biztonságos webhelyhez tartozó weboldalakat bizalmi védjeggyel, például RapidSSL webhelypecséttel látják el.

Kérdés: A meghirdetett promóció időtartamán belül rendeltem egy Canon terméket, amely azonban nem fog megérkezni/a kereskedő nem fogja tudni leszállítani az akció érvényességi időtartamának végéig – ennek ellenére jelentkezhetek a pénz-visszatérítési promócióra?

Kérjük, őrizd meg a (promóció időtartamára eső) megrendelést visszaigazoló üzenetet, és a regisztrációkor a számlával együtt küldd be számunkra. A promóció utolsó értékesítési napja után egy hónapos türelmi időt adunk, amely alatt el tudod küldeni a dokumentumokat.

Kérdés: Nem hallottam a promócióról, és néhány héttel a megadott időtartama előtt/után vásároltam egy terméket. Van-e lehetőség arra, hogy a Canon kivételt tegyen, és engedélyezze a pénzvisszatérítést a vásárlásom esetében?

Sajnáljuk, azonban csak akkor jelentkezhet a promócióra, ha a terméket az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott időszakban vásárolta meg.

Kérdés: Mi számít elfogadható vásárlási igazolásnak?

Üzletekben eszközölt hagyományos vásárlások esetében a Canonnak a kifizetés összegét feltüntető pénztári bizonylat másolatára és a termék sorozatszámára van szüksége. Internetes vásárlások esetében a Canon a megrendeléshez kapcsolódó fizetési igazolásról, a termék sorozatszámáról, valamint a webáruház és a termék információiról kér másolatot.

Kérdés: Mely tranzakciók/termékek nem vesznek részt a promócióban?

A kizárások részleteit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák. Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:
1. A nem promóciós termékek
2. A promóciós időszakon vagy területen kívül vásárolt termékek
3. Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek)

Kérdés: Az online igénylési űrlapon mit jelent a „fizetési mód”?

Ez a kifejezés arra utal, hogy eredetileg milyen módon vásároltad meg a terméket.

Kérdés: Hol találom meg a termék sorozatszámát?

A sorozatszám megkereséséhez KATTINTS ERRE A HIVATKOZÁSRA [http://www.canon.hu/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/], ahol megtudhatod, hogy az adott terméken hol található. NE keverd össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. Az alábbi fényképen az EAN-/vonalkód látható, amely általában a termék dobozának oldalán helyezkedik el. Ez NEM az a sorozatszám, amelyet a termékhez kapcsolódó regisztrációkor be kell küldeni. A sorozatszám a terméken magán található. Ha a sorozatszám megkereséséhez segítségre van szükséged, fordulj az itt található útmutatónkhoz.

FAQ

Kérdés: Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?

A belépési kód érzékeny a kis- és nagybetűkre, ezért ellenőrizze, hogy pontosan írta-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel).
Az internetes regisztrációmra tett kísérlet során az alábbi problémák merülnek fel:
- Már egy jó ideje próbálok regisztrálni, de a rendszer nem engedi
- Folyamatosan a „nem engedélyezett” üzenetet kapom
- Megpróbáltam újra elküldeni a kódot, de nem működik.
A LEGTÖBB esetben ezek a problémák arra az eszközre vezethetők vissza, amelyről megpróbálja elérni a webhelyet (pl. mobil-/okostelefon, Apple Mac számítógép vagy egyéb eszköz), így nem a webhely okozza őket. Ezekben az esetekben érdemes konzultálni a készülék gyártójával a probléma ügyében. Ha a fenti gyakran ismételt kérdések nem adtak választ a kérdéseire, küldjön e-mailt az alábbi címre, sürgős esetben pedig hívjon minket a +36 1 235-5315-ös telefonszámon, vagy látogasson el a Canon támogatási oldalára.

A webhely miért nem ismerte fel az e-mail címemet, amikor a pénzvisszatérítés érdekében regisztráltam az objektívet?

A fényképezőgép, valamint az akciós listáról megvásárolt objektívek mindegyike esetében UGYANAZT az e-mail címet kell használnod a regisztráció során. A rendszer ezáltal ismeri fel és kapcsolja hozzá a vásárlást az objektív megvételéhez.

Kérdés: A pénzvisszatérítéssel kapcsolatban kell-e adót fizetnem, vagy van-e mód az ÁFA visszaigénylésére?

Alapvetően a résztvevők felelősek a törvények által előírt minden adó megfizetéséért, a Canon pedig nem vállal felelősséget a résztvevőkkel szemben azokért a károkért, veszteségekért vagy kiadásokért, amelyek az ezen adók megfizetésének elmulasztása vagy késedelmes teljesítése miatt a résztvevőket terhelik. A Canon hasonlóképp az adóbevallási eljárások egyikére sem tehet javaslatot. A végső illetékesség a helyi adóhatóságé, de a pénzvisszatérítés tényéből általában nem keletkezik jövedelemadó-fizetési kötelezettség

Kérdés: Mit tegyek, ha a bankom díjat számít fel nekem a pénzvisszatérítés átutalásával kapcsolatban?

A Canon a meghirdetett feltételek szerint a pontos pénzvisszatérítési összeget utalja majd át a helyi pénznemben, azonban a felmerülő banki költségekért a Canon nem vállal felelősséget. Amennyiben a visszatérítés után a kedvezményezett bankja pótdíjat/jutalékot számít fel, azt a fogyasztónak kell viselnie.

Kérdés: Mely forgalmazók vesznek részt a promócióban? Hol vásárolhatom meg a fényképezőgépet?

Látogass el a weboldalunk Hol kapható? című részére.