Ügyfelek megtartása
Hatékonyabb és sokkal inkább testre szabott kommunikáció révén
Kommunikáljon hatékonyabban ügyfeleivel, és növelje vállalata sikerességét.
Napjaink ügyfelei elvárják, hogy akkor és arra az eszközre kapják meg az információkat, amikor és ahol azokra szükségük van.
Hatékonyabb és sokkal inkább testre szabott kommunikáció révén
Az üzenetek egységes, összcsatornás közlése révén
Az IT helyett a vállalat működése által létrehozott ügyféltartalmak révén
A korábbi rendszerek adatainak integrálásával
Ügyfélkezelés és ügyfél-kommunikáció: egy új megközelítés
Ez a megoldás javította a működési hatékonyságot és csökkentette az ügyfeleinknek adott válaszok idejét.
Alan Watson
Kapcsolatmenedzser, Aegon UK
Az Aegon nemzetközi biztosítótársaság hatékonyabb módszert keresett a 2 millió Egyesült Királyságbeli ügyfelével folytatott kommunikációhoz. A nyomtatott anyagokról digitális technológiára való átállás mellett a vállalat kiszervezéssel szerette volna csökkenteni költségeit, valamint javítani szerette volna adatbiztonsági és ellenőrzési funkcióit.
Az Aegon számára korszerű, a bejövő és a kimenő levelek kezelésére szolgáló, automatikus munkafolyamatokkal támogatott és elektronikus tárhellyel rendelkező rendszert hoztunk létre. Az egyszerűsített dokumentumkezelő rendszer egy, a Canon által felügyelt, kifejezetten erre a célra épített telephelyen kívüli létesítményben kapott helyet.
A kiszervezett ügyfél-kommunikációs megoldás 50%-kal gyorsabb levélfeldolgozást és összesen 25%-os költségcsökkentést eredményezett a vállalat számára. Az Aegon digitális átállásának támogatása mellett a megoldás a dokumentumok és adatok hatékonyabb felügyelete révén lehetővé tette a vállalat számára a jogszabályoknak való megfelelést is.
Papíralapú vagy digitális levél
Több forrásból
Testre szabás a dokumentum adatai alapján
Testre szabott dokumentumsablonok alapján
Összcsatornás közlési rendszer
Egyszerű visszakeresés és ellenőrzés
Dolgozzon gyorsabban, csökkentsen a költségein, és nyújtson jobb ügyfélszolgálatot a levelek hatékonyabb feldolgozásával
Növelje a hatékonyságot és csökkentse a hibákat azáltal, hogy automatizálja az ügyfél-jelentkezési és, -feliratkozási folyamatot!