Globális erőforrás
Az adatkezelési feladatokat számos különböző nyelven igénybe veheti, a megfelelő teljesítésről pedig képzett operátoraink gondoskodnak.
Az időigényes, manuális folyamatok kiszervezésével több időt fordíthat az üzletmenetre, és javíthatja alkalmazottai produktivitását.
A papíralapú dokumentumok szkennelése, az adatok ellenőrzése és a kivételek kezelése mind-mind költségek és időigényes feladatok – az alkalmazottak idején ennél sokkal hatékonyabban is felhasználhatná. A Canon megosztott szolgáltatási központok színesen átvállalják ezeket a jelentős munkaerőt igénylő feladatokat, amelynek révén időt és pénz takaríthat meg, alkalmazottai pedig a fontosabb üzleti feladatokra, például a fejlődésre és a növekedésre összpontosíthatnak.
A fizikai és digitális dokumentumok bevitelének kezelése, az adatbevitelt, -feldolgozást, -indexálást, és -kinyerést is beleértve a teljes körű dokumentumrögzítés érdekében.
Az üzleti dokumentumok átfogó validálási és ellenőrzési folyamatai segítségével az adatok hiánytalansága, pontossága és relevanciája egyaránt biztosítható.
Az ügyfél mesterdokumentumaival történő egyeztetéssel, valamint az adatmezők manuális kitöltésével tovább javíthatja üzleti adatait, és maximálizálhatja azok értékét.
Biztonságos és pontos adatbevitel a hatékony adatkezelés érdekében – a vállalati infrastruktúrát felépítő számos különböző rendszeren
Shared Service Centerünk gyorsan és hatékonyan korrigálja az automatikus munkafolyamatok által észlelt adathibákat, mint például a hiányzó adatokat.
Operátoraink zökkenőmentesen integrálhatók az üzleti folyamataiba, így az időigényes manuális feladatok átvételével komoly munkaerőt szabadíthat fel.
A Canon megosztott szolgáltatási központjaiban dokumentumai és adatai biztonságban dolgozhatók fel.
A magas szintű és átfogó képzésben részesült operátoraink számos különböző nyelvű dokumentumot és adat feldolgozását vállalják.
A Shared Service Centre operátorai biztonságos távoli hozzáférést használnak, így minden előírásnak megfelelnek.
A manuális feladatok minimalizálásával alkalmazottai a legfontosabb üzleti feladatokra koncentrálhatnak. Az intelligens megoldások Ön helyett végzik a hitelesítést, ellenőrzést, elemzést és jelentést, így időt és pénzt takaríthat meg.
Az Aegon számára korszerű, a bejövő és a kimenő levelek kezelésére szolgáló, automatikus munkafolyamatokkal támogatott és elektronikus tárhellyel rendelkező rendszert hoztunk létre. Az egyszerűsített dokumentumkezelő rendszer egy, a Canon által felügyelt, kifejezetten erre a célra épített telephelyen kívüli létesítményben kapott helyet.
Javítsa a hatékonyságot a fizikai és digitális adatbevitel automatizált kezelésével.
Hozza ki a legtöbbet az üzleti dokumentumokból a professzionális folyamatok és szakértők segítségével.