Szolgáltatások

Átállási és bevezetési szolgáltatások

Minden szükséges segítséget megadunk, valamint koordináljuk és felügyeljük a menedzselt nyomtatási megoldás telepítését, biztosítva, hogy munkatársai gyorsan alkalmazkodhassanak, és Ön azonnal élvezhesse az előnyöket.

Termékbevezetési szolgáltatások

A szakértőink által biztosított termékbevezetési szolgáltatásaink átfogó választéka segít Önnek abban, hogy új technológiai megoldásait pillanatok alatt üzembe helyezze.

  • Eszköztelepítés

    Miért kötné le értékes idejét és erőforrásait a hardverek kiépítésével, amikor szakértőink mindent megtehetnek Önért?

  • Megoldások megvalósítása

    A zökkenőmentes és szakértelemmel irányított átmenet érdekében az új megoldások bevezetését bízza szakembereinkre.

  • Felhasználói elfogadási teszt (UAT) és jóváhagyás

    A kezdeti problémák elkerülése érdekében hadd teszteljük mi az új megoldást, és győződjünk meg arról, hogy pontosan azt tudja, amire tervezték.

Projektmenedzsment szolgáltatások

A zökkenőmentes fejlesztési és átállási folyamat érdekében az új megoldások bevezetését oldja meg Canon szakértőnek történő kiszervezéssel.

  • Projektmenedzser

    A zökkenőmentes fejlesztési és átállási folyamat érdekében a képzett Canon projektmenedzser megtervezi és végrehajthatja a folyamatot, illetve egyértelmű állapotfrissítéseket biztosít, a folyamat elejétől annak végéig.

  • Projektkoordinátor

    A kevésbé összetett (távoli vagy helyszíni) projektek bevezetéséhez kapcsolódó tevékenységek koordinálása vagy nagyobb nemzetközi projektek esetén a projektmenedzser támogatása.

  • a group of people working together around a large table

    Ügyfélképzési szolgáltatások

    Önnel együttműködve kidolgozunk egy ügyfélszolgálati tanfolyamot, amely csökkenti az informatikai támogatás szükségességét, és segít, hogy a befektetése gyorsabban megtérüljön.

    A végfelhasználók, a szuperfelhasználók és a házon belüli oktatók számára tervezett, akár személyesen, akár online megvalósítható, személyre szabott képzési szolgáltatással felgyorsíthatja a szervezet munkavégzését.

    Ügyfélszolgálat integrálása

    Biztosítson zökkenőmentes munkavégzést informatikai ügyfélszolgálati munkatársainak, akik minden egyes jegyre teljes rálátást és gördülékenyebb munkafolyamatot kapnak.

    Az azonnali támogatáshoz egyetlen kapcsolattartási pontot biztosító Enterprise Service Desk nagyobb hatékonyságot és csökkentett jegyadminisztrációt biztosít.

    a person looking at their phone and computer

    Kapcsolódó szolgáltatások

    Hozza ki a legtöbbet a Canon megoldásaiból a menedzselt szolgáltatások széles választékával, amelyek vállalkozása egyedi igényeihez igazíthatók.

  • Szolgáltatások

    Feltáró és tervezési szolgáltatások

    Értékeléseink részletes elemzést nyújtanak az alkalmazott nyomtatási infrastruktúráról és kiberbiztonságról, a tervezési szolgáltatásaink pedig segítenek a megoldások optimalizálásában.

  • Szolgáltatások

    Szolgáltatások támogatása, kezelése és áttekintése

    Optimalizálja nyomtatási és szkennelési infrastruktúrája üzemidejét a folyamatos fejlesztést célzó, változatos szolgáltatásaink segítségével.

  • Kapcsolódó termékek és megoldások

    SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE?

    Ismerje meg, hogy a Canon vállalati szolgáltatásai milyen előnyöket nyújthatnak vállalata számára