Menedzselt szolgáltatási műveletek
Helyszíni flottakarbantartás
Minimalizálja az állásidőt, és maximalizálja a munkaerő termelékenységét a helyszínen elérhető, dedikált helyszíni technikus segítségével.
A Canon helyszíni flottakarbantartási szolgáltatása egy teljes munkaidőben elérhető, vagy több, a teljes munkaidőt lefedő mérnök segítségét kínálja, hogy az Ön saját környezetében továbbfejlesztett javítási szolgáltatást és folyamatos felhasználói képzést nyújthasson.
A készülékek üzemidejének növelésével és a gyorsabb reagálással Ön megkapja a szükséges támogatást készülékflottája optimalizálásához és az állásidő csökkentéséhez. A több rendelkezésre álló készülék megteremti a nagyobb termelékenység és a jobb végfelhasználói elégedettség lehetőségét.
Helyszíni flottaműveletek
Biztosítson teljes munkaidőben elérhető helyszíni erőforrást, aki gondoskodik a flottaműveletek elvégzéséről a fogyóanyagok cseréjétől a különféle problémák megoldásáig, ezáltal felszabadíthatja a saját, belső csapatait.
Ha a nyomtatási flotta üzemeltetéséről van szó, akkor maximális hatékonyságra van szükség. Saját belső csapatának tagjai azonban a toner és a papír cseréjével, a hulladékok kezelésével és a helyszíni problémák megoldásával töltik idejüket. Ez azt jelenti, hogy nem optimalizálják a flotta üzemidejét. A Canon helyszíni flottaműveletek szolgáltatása helyszíni erőforrásokat biztosít ezen tevékenységek elvégzéséhez.
Enterprise Service Desk
Az alkalmazástámogatás és a távoli eseményfelügyelet egyetlen kapcsolattartási pontja nyugodt munkavégzést biztosít.
A szolgáltatással kapcsolatos kommunikáció egyetlen, központi helyhez tartozik. Az Enterprise Service Desk (ESD) Single Point of Contact (SPOC) szolgáltatása teljes képet ad az ügyfélszolgálati munkatársaknak minden egyes hibajegyről, és zökkenőmentesebb munkafolyamatot biztosít számukra. Zökkenőmentesebb élményt biztosít akkor, amikor csak azt szeretné, hogy a probléma megoldódjon. A Canon által biztosított integráció és portálhozzáférés számos automatizált funkciójával pedig a feladatok jól rangsorolhatók és hatékonyabban megoldhatók.
Üzleti kapcsolatok kezelése
A nyomtatási infrastruktúra kezelésére szolgáló dedikált erőforrás, vagyis egy Ügyfélszolgálati menedzser
Ez a szolgáltatás egyetlen, központi kapcsolattartási pontot biztosít minden, a flotta kezelésével kapcsolatos kérdéshez és az incidensek eszkalálásához. Ide tartoznak a flottakezelési jelentések is, amelyek lehetővé teszik, hogy a legjobb értéket hozza ki nyomtatási megoldásából, az MPS optimalizálási irányelvének megfelelően.
- Ügyfélszolgálati menedzser (CSM) – dedikált helyszíni erőforrás, egyetlen kapcsolattartási pontként szolgál minden szolgáltatással kapcsolatos lekérdezés esetén, kezeli az eszkalált eseteket, valamint magasabb szintű szolgáltatáskezelést biztosít a megállapodott szolgáltatási szintek (SLA) és a KPI-k nyomon követésének és teljesítésének biztosításával, beleértve a súlyos események kezelését és a problémák eszkalációját is.
Kapcsolódó szolgáltatások
Ha egy nyomtatási flottát több helyszínen kell működtetni, az kihívást jelenthet. Menedzselt szolgáltatásaink segítenek az optimális teljesítmény elérésében.