Költségmegtakarítás
Szabaduljon meg a költséges informatikai infrastruktúrákra és speciális erőforrásokra való igénytől.
Az online ügyfél-kommunikáció menedzsment (CCM) nem csak a dokumentum-előállítás fejlesztését jelenti, hanem előrelépést az ügyfélközpontú, teljesen megfelelő és költséghatékony megközelítés felé, az ügyfélélmény fokozása érdekében.
A folyamat- és csatornakezelés integrálása új információcserét tesz lehetővé az Ön üzleti kommunikációi terén. Térjen át teljesen kezelt, felhőalapú szolgáltatásra, és használja ki a Canon egyedülálló CCM ügyfél-alkalmazása által nyújtott előnyöket.
A feldolgozást a kívánt szállítási módhoz kész – az ügyfelek beérkező adatfájljaiból kinyert – kommunikációs tartalmak összeállításával egyszerűsíti le.
Az előkészített fájlok visszaküldhetők az ügyfeleknek további feldolgozás és/vagy végfelhasználóik számára történő továbbítás érdekében.
Több időt fordíthat főbb üzleti tevékenységeire, ha a nyomtatás gyártási és kézbesítési folyamatait, valamint a levelezést a Canon szakértő csapatainak szervezi ki.
A teljesen szerkesztett kommunikációs tartalmak a végfelhasználó ügyfeleknek e-mailen keresztül kerülnek kiküldésre, a visszapattanó e-mailekkel kapcsolatos jelentések összevetésével pedig nyomon követhetők.
Automatikusan biztosított minden kommunikációs tartalom címzetthez történő továbbítása, a visszapattanó vagy sokadjára is sikertelenül elküldött e-mailek esetén pedig nyomtatásra kész fájlok kerülnek kézbesítésre.
A Canon úgy kezeli az Ön beérkező adatait, hogy feldolgozásukat követően kommunikációs kimenetben alakítja át, majd biztonságosan tárolja azokat a felhőben.
Munkatársaink magasan képzett szakemberek az adatok személyes, célzott és megfelelő kommunikációvá való átalakításában.
A biztonságos távoli hozzáférés CCM-megoldást kínál költséges licencek és belső specialisták alkalmazása nélkül.
Bővítse szállítási kapacitását, és spóroljon az erőforrások költségein az ügyfél-kommunikációs szolgáltatások platformjával, amely a helyszínen egyetlen központban, a felhőben kezelhető.
– Markus Stricker, ügyvezető igazgató, MSPA Canon kommunikációs platformjához hasonló, újszerű rendszerek nélkülözhetetlenek a meglévő és új ügyfelek megtartásához.
Fedezzen fel új digitális kommunikációs megoldásokat, hogy ügyfelei elköteleződjenek Ön mellett!