Hogyan nyűgözheti le az imagePRESS C170 sorozat segítségével ügyfeleit úgy, hogy közben ne kelljen erre vagyonokat költenie?

Minőségi kommunikáció

A digitális hordozók használata továbbra is drasztikus növekedést mutat szerte a világon. Hogy számszerűsítsük is ezt a növekedést, a digitális marketingre szánt költségvetés 2019 és 2020 között átlagosan 13%-kal nőtt1. Ráadásul semmi nem utal arra, hogy ez a trend a közeljövőben lassulni kezdene.

Fejlődött a technológia, megváltozott a mindennapi életvitelünk, és 2020-ban sokan egyre többet dolgoztunk otthonról – mindezek együttesen azt eredményezték, hogy az ügyfelek minden eddiginél többet olvasnak, vásárolnak és dolgoznak az interneten.

Ne álljon be a sorba

Egy vállalkozás vezetőjeként talán úgy érezheti, zöld utat kapott arra, hogy nagyobb részt fektessen be a marketinges költségvetésből ezekbe a népszerű digitális csatornákba. Különösen, hogy a szervezetek minden korábbinál nagyobb pénzszűkében vannak, és sokan közülük kénytelenek csökkenteni a marketingre szánt kiadásokat.

Mielőtt azonban erre a következtetésre jutna, érdemes egy kicsit elgondolkodni a dolgon. Ha egyszerűen csak ugyanazt csinálja, amit mindenki más, értékesítési üzenetei könnyedén elveszhetnek a számos versenytárs hasonló üzeneteinek forgatagában.

Napjainkban a személyre szabott nyomtatott anyagok többek között azért is hatékonyabbak a digitális megoldásoknál, mert az ügyfelek kevesebbet kapnak belőlük. Az e-mail-fiókjukat elárasztó több száz e-maillel szemben nyomtatott anyagokat valószínűleg csak heti néhány alkalommal kapnak.

Minőségi kommunikáció

Merjen mást nyújtani

Most, amikor mindenki más ugyanazokkal a módszerekkel próbálkozik, Ön minden bizonnyal nagyobb értékre tehet szert, ha a nyomtatott anyagokat hívja segítségül. Ez közvetlen, kézzelfogható és hatékony alternatívát kínál arra, hogy növelje ügyfelei elkötelezettségét és mély benyomást tegyen rájuk.

Ahhoz azonban, hogy az anyagoknak a ritkaságukból adódóan nagyobb értéket tulajdonítsanak, rendkívül fontos, hogy az ügyfelek prémium minőségűnek tartsák őket – ellenkező esetben ugyanolyan gyorsan a kukában landolnak majd, mint bármelyik e-mail. A kutatások szerint a nyomtatott anyagok minősége – a hordozótípustól kezdve egészen a kialakításig – jelentősen befolyásolja azok hatékonyságát.

Szeretnénk ihletet adni és bemutatni Önnek, milyen típusú elköteleződést alakíthat ki a nyomtatás segítségével. Vessen egy pillantást néhány nemzetközileg elismert példára – a Mercedes hologramos levélreklámjára2 és a Ford Ranger, „How to break up with your Ford Ranger” (Hogyan szakítsunk Ford Rangerünkkel?) feliratú szórólapjára3. Mindkét anyag remekül rávilágít arra, hogy az egydimenziós e-mailek milyen korlátozottak a rendkívül sokoldalú nyomtatott kampányokhoz képest.

A költséghatékony imagePRESS C170 sorozat

A nyomtatásba való beruházást illetően általában a költségvetés bír a legnagyobb visszatartó erővel. A digitális hordozók megjelenésekor vitathatatlanul a csökkentett gyártási költségek jelentették ennek a lehetőségnek a legfőbb vonzerejét. Megértjük, hogy nem szívesen fektetne be kiváló minőségű nyomtatási megoldásokba, ha drága alvállalkozó partnereket alkalmaz a nyomtatáshoz. Mi azonban tudunk egy remek módszert, amellyel megkerülheti ezt a problémát.

A Canon imagePRESS C170 sorozatába történő befektetéssel vállalkozása pénzt takaríthat meg és minőségi anyagokat hozhat létre – mégpedig házon belül. Ez a továbbfejlesztett megoldás a megbízható nyomtatóktól elvárható irodai funkciók mellett további utómunkálati lehetőségeket is kínál. Egyszerűen fogalmazva mindkét kategória legjobb tulajdonságait biztosítja: egy gazdaságos irodai nyomtató a mindennapokra, amely ugyanakkor olyan kiváló minőségű nyomatok létrehozását is lehetővé teszi, amelyekkel tovább bővíthető a professzionális nyomtatási funkciók köre.

Az imagePRESS C170 sorozat valóban olyan kiemelkedő minőséget garantál, hogy a készülék segítségével anélkül népszerűsítheti termékeit és szolgáltatásait a lenyűgözött vásárlók körében, hogy a nyomtatást ki kellene szerveznie az általában megbízott szolgáltatójának.

És ami még jobb, az imagePRESS C170 sorozatba tartozó termékek kínálatát arra terveztük, hogy széles körű, az Ön egyéni üzleti elvárásainak megfelelő funkciókat is biztosítson. A termékek tervezésekor azt tartottuk szem előtt, hogy a használatukkal Ön egységes, nagy felbontású, élénk színekben játszó nyomtatott anyagokat hozhasson létre, ezáltal pedig a lehető leghatékonyabb és leginkább magával ragadó eredményt érhesse el. Választékunk biztosítja a szükséges technológiát a sokoldalú, játékos és izgalmas anyagok elkészítéséhez – a poszterektől kezdve egészen a személyre szabott csomagolásokig.

Az imagePRESS C170 legfontosabb tulajdonságai

A készülék hosszabb idő elteltével is egységesen adja vissza a FOGRA akkreditációval rendelkező, minőségi márkaszíneket a nyomtatási feladatok során, így minden projekt esetében kiváló végeredményt garantál. A páratlan sokoldalúságból szintén komoly előnyt kovácsolhat. Használjon különleges formátumokat, többek között standard A4 és A3 méretű anyagokat és borítékokat, akár 350 g/m² vastagságú hordozókat és az akár 1300 mm-es hosszúív-nyomtatási funkciót. A textúrák terén hasonló rugalmasságra számíthat – válasszon a fényes, a selyemfényű, a normál és a texturált hordozók közül, valamint a változó adatformátumok és a beépített, professzionális befejező lehetőségek átfogó választékából.

Ha többet is szeretne megtudni arról, hogy a Canon imagePRESS C170 sorozata miben segíthet vállalkozásának, tekintse meg termékkatalógusunkat.

Kapcsolódó termékek és megoldások

További tájékoztatás

A hibrid munkahely digitális transzformációja a nyomtatás segítségével

A nyomtatás átalakítása a hibrid munkahely által támasztott követelményeknek való megfelelés érdekében.

20 Jan 2021

Digitális transzformáció: hogyan írja át a digitális technológia az üzleti életet?

A digitális eszközök használata egy új szervezeti normává válik.

20 Jan 2021

Bizonytalan abban, hogy melyik termékre van szüksége vállalkozása számára?

  1. https://www.mediavalet.com/blog/digital-marketing-statistics/
  2. https://www.printpower.eu/case-studies/mercedes-hologram/
  3. http://www.bestadsontv.com/files/print/2017/Dec/91297_JWT%20Ford%20Ranger%20DM%20BoardV2.jpg